  • 1. Data: 2004-11-10 19:48:03
    Temat: Szantaż czy nie ? Prosze o pomoc
    Od: "Wandal_Allegrowicz" <alegrowicz@dzieki_za_spam.tenbit.pl>

    "witam cie
    Czy moge wystawić na mojej aukcji ten luksusowy przyżąd,aby byla konkurencja
    i spadła cena do minimum?
    Moglbym wystawic wszystkie te przedmioty co u ciebie,ale po co.Ja
    sprzedawalem tylko (tu nazwa towaru który i on i ja sprzedawaliśmy) a ty
    zrobiles mi konkurencje,więc ja wystawilem (tu nazwa towaru który tylko ja
    sprzedawałem) a następny bedzie (tu nazwa towaru który tylko ja
    sprzedawałem) i tak dalej.Jesli zrezygnujesz z (tu nazwa towaru który i on i
    ja sprzedawaliśmy) ja nie zaczne wystawiać innych towarów,Myśle ze jest to
    uczciwe i opłacalne dla nas obu.Mi nie zalezy zeby zarabiac fortune na tym
    bo mam dobre zarobki w pracy,to jest tylko dla frajdy i na potrzeby związane
    z komputerem aby na siebie zarobił.A towar mam troszeczke taniej niz w
    punkcie w (moim mieście).
    Prosze o odpowiedz >>(tutaj jego nick)<<"

    P.S.
    W nawiasach ja zmieniłem oryginalną treść, bo nieważne jakie to rzeczy czy
    miejsce.

    I teraz mam kilka pytań:

    1. czy to jest szantaż ?
    2. jeśli to jest szantaż to na podstawie jakich przepisów (gdzie ich szukać)
    ?
    3. nie dostosowałem się do jego "wymagań" - czy to coś zmienia ?
    4. czy grożący jest w pełni normalny nazywając to frajdą ?

    Sprawa ma dalszy ciąg, ale zaczęło się od czegoś takiego.

    Nie mam nic przeciw konkurencji, ale czy to co powyżej można nazwać uczciwą
    konkurencją ?

    Pozdrawiam licząc na waszą życzliwość
    I.M.