  • 51. Data: 2006-04-12 20:55:09
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:443d333f$1@news.home.net.pl...
    > Jan Werbiński wrote:
    > Więc póki co wygląda na to, że coś kłamiesz i usiłujesz kogoś naciągnąć na
    > dodatkową kasę. Czy to czasem nie wyczerpuje znamion próby doprowadzenia
    > kogoś do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, hmm?

    Nie ma umowy na ww stronie.

    Mamy np dwa przypadki: włamanie do sieci i ktoś, kto utracił uprawnienia do
    korzystania z internetu. W pierwszym ma zastosowanie 267kk, a w drugim nic?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 52. Data: 2006-04-12 21:00:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:443d31cc$1@news.home.net.pl...

    > Ale zrozum wreszcie, że umowy z nim już nie masz więc ani cennik ani
    > regulamin go już nie obowiązują.

    Nawet zapis o zakazie korzystania z zasobów "komputerów kiedy okoliczności
    wskazują, że właściciel sobie tego nie życzy", a zwłaszcza 7 dni terminu na
    oddanie sprzętu lub poniesienie jego kosztów wg umowy?
    Ciekawie prawisz waść...
    Umowa obowiązuje, dopóki się z niej nie wywiąże. Terminowe wypowiedzenie, to
    jeden z warunków.

  • 53. Data: 2006-04-12 21:00:40
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Robi, aktywnie używa.

    A w umowie masz zakaz?

  • 54. Data: 2006-04-12 21:02:25
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty?

    Niezamawianej?
    Nijak.

  • 55. Data: 2006-04-12 21:06:12
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    wiadomości news:e1jprg$fpl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Umowa obowiązuje, dopóki się z niej nie wywiąże. Terminowe wypowiedzenie,
    > to jeden z warunków.

    Głupoty prawisz jak potłuczony, to, że klient się nie wywiązał z pewnych
    zapisów wcale nie powoduje, że jego wypowiedzenie jest nieskuteczne. Ty na
    drodze cywilnej możesz się domoagać wypełnienia zobowiązań wynikłych z
    umowy, ale tylko za okres, gdy był twoim abonentem.

  • 56. Data: 2006-04-12 21:08:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Mamy np dwa przypadki: włamanie do sieci i ktoś, kto utracił uprawnienia
    > do korzystania z internetu. W pierwszym ma zastosowanie 267kk, a w
    > drugim nic?

    Misiu, coś kręcisz.

    W pierwszym przypadku masz przełamanie zabezpieczenia, w drugim
    własciciel nie dołożył najmniejszej staranności, by to zabezpieczenie
    założyć. Innymi słowy, to jest to samo, co otwarty access point.

    M.

  • 57. Data: 2006-04-12 21:32:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński wrote:

    > Umowa obowiązuje, dopóki się z niej nie wywiąże. Terminowe
    > wypowiedzenie, to jeden z warunków.

    Przestaniesz wreszcie kłamać?

    Sam pisałeś, że wypowiedział i termin wypowiedzenia minął.

  • 58. Data: 2006-04-12 21:32:46
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > ROTFL
    >
    > Nawet niesławna telekomuna po rozwiązaniu z reguły odcina "sygnał" w
    > kabelku.

    Eee... :-)
    Tak sobie teoretyzujesz, prawda? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 59. Data: 2006-04-12 21:39:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...

    > Na demontaż

    Ty chyba z księżyca spadłeś.

    Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
    I tyle w tym temacie.

  • 60. Data: 2006-04-12 21:40:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Nie chce mi się. Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z
    > moich praw.
    > On nie ma prawa korzystać z usług.

    To mu ją wyłącz.