  • 101. Data: 2006-04-18 05:22:43
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości news:e1j2ht$j3b$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "kermit" <d...@d...cds> napisał w wiadomości
    >
    > Nie chce mi się. Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z
    moich
    > praw.
    > On nie ma prawa korzystać z usług.

    Ale też nie ma obowiązku niekorzystania skoro ma sygnał w gniazdku.
    Nie korzystasz z rozszerzonej kablówki jak monter się pomyli?
    A może od razu lecisz do firmy i zgłaszasz że masz za dużo?

    Chyba jednak trujesz d....

  • 102. Data: 2006-04-18 05:24:27
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Powoli dochdzę zresztą do wniosku, że to taki "pOLSKI"
    przedsiębiorca,
    > który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    > zrezygnowała z usług.

    Dokłądnie tak - a na dodatek nie ma administratora który przekierowałby
    połóączenia na plansze - "Na dziś już koniec".

  • 103. Data: 2006-04-18 05:33:44
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości news:e1j2e7$im6> Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie
    wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
    > Cię nie wyrzucił z wagonu.

    A poprosiłeś konduktora żeby Cię poinformował jak będzie Konin?

    > Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
    > odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?

    Nie bo automat ma być sprawny.
    A jak automat odlicza 2 litry za litr - nie zapłacisz?
    Nawet nie będziesz wiedział ;)

    > Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
    > przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
    > zapłaty?

    Nijak - masz zamówienie (czy umowę) na usługę?
    Nie masz? To po co świadczysz?
    Ryzyko handlowe - może klient zapłąci. A jak nie to w plecy kolego.

  • 104. Data: 2006-04-18 05:37:27
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości news:e1i3r3$6sf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    > dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.

    Odłączenie się od sieci.
    Użytkownik może się odłączyć od sieci trwale na własną prośbę, jeśli nie
    chce więcej korzystać z dostępu do sieci lub wyprowadza się. W takim
    przypadku łącze do użytkownika podlega trwałemu przerwaniu, a. wniesione
    wkłady pieniężne nie są zwracane. Konto pocztowe zostaje usunięte. Strona
    domowa zostaje usunięta

    To zapis z Twojego regulaminu więc nie wiem o co Ci chodzi?
    Jesteś leniem i nie chcesz odłączyć użytkownika.
    Mało tego - chcesz bezpodstawnie wyłudzić od niego abonament

    Minął
    > już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    internetu,
    > nie zwrócił sprzętu.

    > Jak to traktować?
    > - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    zapłaty
    > na podstawie tego, że faktycznie używał,
    > - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    2x
    > większy abonament),
    > - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk+

    Podeprzeć się swoim regulaminem:
    Sytuacja taka implikuje następujące fakty:
    Użytkownik nie ma prawa żądać czegokolwiek od Administratorów.
    Administratorzy mogą w każdej chwili zrezygnować z umów z ISP i
    pozostałych dostawców i zlikwidować łącze internetowe oraz zdemontować
    elementy sieci pozostające ich własnością. W takim przypadku użytkownicy
    nie mają prawa do jakichkolwiek roszczeń.
    Jako zarządzający siecią Administratorzy mogą trwale lub czasowo odłączyć
    osoby nieprzestrzegające Regulaminu.

  • 105. Data: 2006-04-18 05:40:58
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    2x
    > większy abonament),
    > - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk

    Nie strzelaj z takiej armaty.
    Wystarczy poczytać regulaminy i inne na Twojej stronie i od razu widać w
    jakim rozmiarze prowadzisz swój fitulitengeszeft.

    A rzucasz się jakbyś był jakim ISP.
    \
    Najlepsze stwierdzenie to "moi Administratorzy" - do podziału SDI na 4
    komputery ;)

  • 106. Data: 2006-04-18 21:19:01
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A rzucasz się jakbyś był jakim ISP.
    > \
    > Najlepsze stwierdzenie to "moi Administratorzy" - do podziału SDI na 4

    Regulamin, który podpisał ten klient nie ma nic wspólnego z tym, ze strony.
    Naprawdę myślisz, że sieć jest na SDI? Zajrzyj może jednak do whois.

  • 107. Data: 2006-04-18 21:30:56
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    wiadomości news:e23l71$72b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Regulamin, który podpisał ten klient nie ma nic wspólnego z tym, ze
    > strony.
    > Naprawdę myślisz, że sieć jest na SDI? Zajrzyj może jednak do whois.

    On nie ma myśleć. Dane na stronie powinny być aktualne, a tekst w stylu
    jak poniżej, na pewno nie działa korzystnie na potencjalnych klientów.

    Dostęp do Internetu zrealizowany jest za pomocą łącza SDI. Więcej na ten
    temat możesz przeczytać na stronach TP S.A. www.tpsa.pl/sdi
    Maksymalna szybkość wynosi 115 kbit/s. Oznacza to transfer na poziomie 11,5
    kB/s, niezależnie, w dwie strony jednocześnie.

    Największą szybkość ściągania danych można osiągnąć w nocy. Pomiędzy
    godzinami 2:00 a 8:00 jest najmniejsze obciążenie Internetu.

    Godziny szczytu przypadają na 17:00 - 20:00. Wtedy wszyscy posiadacze
    modemów jednocześnie korzystają z Internetu, co w efekcie spowalnia
    połączenie 2-4 krotnie.

  • 108. Data: 2006-04-19 04:51:18
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    strony.
    > Naprawdę myślisz, że sieć jest na SDI? Zajrzyj może jednak do whois.

    Po co mam zaglądać do whois jak mam na stronie na[pisane czarno na białym
    i to jest "niby" Twoja oferta.

    A jednak jesteś leniem, który na siłę chce wydrzeć kasę od klienta nie
    robiąc w zasadzie nic.