  • 1. Data: 2006-04-11 19:32:34
    Temat: Upierdliwa dłużniczka - FINAŁ!
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Od dwóch lat co jakiś czas pojawiał się mój post pt. "upierdliwa dłużniczka".
    Właśnie nastąpiło zakończenie tej sprawy, a o finale miałem poinformować
    szanownych grupowiczów, co też niniejszym czynię. W tym miejscu chciałbym też
    podziękować za wszystkie porady i komentarze dzięki którym udało się
    doprowadzić sprawę do szczęśliwego końca. Dodam tylko, że dłużniczka zatrudniła
    profesjonalistów (renomowaną kancelarię adwokacką) ale jak widać niewiele jej
    to pomogło. Teraz pewnie to oni będą ściągać swoje wynagrodzenie, bo mam takie
    głupie przeczucie, że ich klientka nie zapłaciła za reprezentację :)

    Małe resume:

    Wierzyciel: mała Spółdzielnia
    Zadłużenie: istniało od 12 lat (opłaty potocznie acz niesłusznie zwane
    czynszem), dłużniczka czasami płaciła, czasami nie
    Wezwania do zapłaty (z reguły nie odbierane): co parę miesięcy
    Pozew uproszczony: listopad 2004
    Nakaz: grudzień 2004
    Sprzeciw: grudzień 2004
    Pierwsza rozprawa: marzec 2005
    Druga rozprawa i wyrok: maj 2005
    Apelacja: czerwiec 2005
    Oddalenie apelacji: końcówka stycznia 2006
    Nadanie klauzuli i odbiór: marzec 2006
    Wniosek do komornika: marzec 2006
    Kwiecień 2006: komornik ściągnął dług

    W sumie półtora roku, jak na Warszawę to zdaje się niezłe tempo. Dług został
    ściągnięty z wynagrodzenia albo z konta (wierzyciel znał i podał komornikowi i
    numer konta i to miejsce pracy). Niestety komornik nie reflektował na samochód,
    wyposażenie mieszkania, ani na samo mieszkanie :(

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2006-04-11 19:45:10
    Temat: Re: Upierdliwa dłużniczka - FINAŁ!
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > i podał komornikowi i numer konta i to miejsce pracy). Niestety
    > komornik nie reflektował na samochód, wyposażenie mieszkania, ani na

    Dlaczego miałby na to iść, skoro konto i wynagrodzenie wystarczyło?

  • 3. Data: 2006-04-11 19:45:51
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

> [...]

    > samo mieszkanie :(

    Dlaczego miałby na to iść, skoro konto i wynagrodzenie wystarczyło?
    Chciałeś, żeby sprawa się przedłużyła o dwa lata?

  • 4. Data: 2006-04-11 22:04:27
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Dlaczego miałby na to iść, skoro konto i wynagrodzenie wystarczyło?

    Tak sobie czasami lubię pomarzyć...:)

    > Chciałeś, żeby sprawa się przedłużyła o dwa lata?

    Jeśli doprowadziłoby to do zniknięcia tej pani z naszego budynku to tak.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 5. Data: 2006-04-11 22:31:16
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jeśli doprowadziłoby to do zniknięcia tej pani z naszego budynku to
    > tak.

    Marne szanse, nawet ustawa nakazuje wierzycielowi tak kierować egzekucją,
    żeby to było jak najmniej uciązliwe dla dłuznika.

  • 6. Data: 2006-04-12 07:13:15
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kwiecień 2006: komornik ściągnął dług

    Rozumiem, że od dziś rozpoczynacie drugi 12 letni cykl?
    ;)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 7. Data: 2006-04-12 08:08:08
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że od dziś rozpoczynacie drugi 12 letni cykl?
    > ;)

    Raczej nie, wszyscy się czegoś nauczyli. Spółdzielnia nie będzie już szła na
    rękę dłużnikom. Pani dłużniczka nie bedzie już olewać wezwań do zapłaty. Jak
    tylko dług przekroczy 3 miesiące to sprawa z automatu pojedzie do sądu, już bez
    żadnych rokowań.

    Pozdrawiam

    Czapla