  • 61. Data: 2006-04-12 22:02:46
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński wrote:

    > Mamy np dwa przypadki: włamanie do sieci i ktoś, kto utracił uprawnienia
    > do korzystania z internetu. W pierwszym ma zastosowanie 267kk,

    Owszem.

    > a w drugim nic?

    "Uprawnienia do korzystania z internetu"? O tym decydujesz ty i skoro on
    nadal ten internet od ciebie ma (i żadnych włamań nie robi) to oznacza,
    że sam mu dobrowolnie, gratis ten dostęp dałeś.

    Ty jesteś "administratorem" i to ty odpowiadasz za udostępnianie
    internetu uprawnionym oraz blokowanie dostępu dla nieuprawnionych.

    Skoro sobie z tym nie radzisz - twój problem.

  • 62. Data: 2006-04-12 22:03:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R2r wrote:

    > Eee... :-)
    > Tak sobie teoretyzujesz, prawda? ;-)

    Nie :)

    Mi obcięli terminowo :)

  • 63. Data: 2006-04-12 22:04:46
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał
    > w wiadomości news:

    > Niezamawianej?
    > Nijak.
    No właśnie. Tak mi się skojarzyło z oferowaną i naliczaną klientom (choć
    nie zamawianą przez nich) usługą świadczoną swego czasu przez Polkomtel.
    Chodzi mi o tzw. "monitorowanie rozliczeń" polegające na wysyłaniu po 7
    dniach od upływu terminu płatności SMSa z informacją o tym upływie i
    dopisywaniu do kolejnej faktury ok. 4 zł + VAT (ustawowe odsetki za 7
    dni osiągnęłyby taką wartość od kwoty kilku tysięcy zł - mało kto płaci
    tak wysokie rachunki). Zdaje się, że oferujący tę usługę wbrew woli
    klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 64. Data: 2006-04-12 22:08:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    R2r napisał(a):

> [...]
    > tak wysokie rachunki). Zdaje się, że oferujący tę usługę wbrew woli
    > klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?

    W zasadzie nie ze świadczenia, a z pobierania pieniędzy za jej
    "świadczenie".

    M.

  • 65. Data: 2006-04-12 22:30:05
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jan Werbiński napisał:
    > Klient zna warunki i
    > korzystając z usługi chyba je akceptuje?

    Wątek zacząłeś od tego, że dysponujesz oświadczeniem woli klienta że ich
    _nie_ akceptuje. Więc "chyba" całkowicie nietrafne.

    "Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę..."

    -------------------+
    -------------------+

  • 66. Data: 2006-04-12 22:32:10
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie :)
    >
    > Mi obcięli terminowo :)
    No popatrz, a ja przez jakiś miesiąc musiałem walczyć (już po upływie
    miesiąca, który mieli na odcięcie zgodnie z regulaminem). :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 67. Data: 2006-04-12 22:42:18
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Marcin Wasilewski napisał:

    > Jeśli rodzinka jest zameldowana w lokalu osoby zmarłej, o jest to do
    > wygrania przez TPSA.

    A co ma zameldowanie do wiatraka? Na jakiej podstawie TPSA miałaby
    oprzeć to roszczenie "do wygrania"?

    > Tu sytuacja jest diametralnie inna. TPSA nie została powiadomiona o
    > śmierci abonenta, czyli ma prawo domniemywać, że abonent żyje i dalej
    > świadczyć usługi.

    Mniemać może cokolwiek. Świadczyć oczywiście ma prawo. Pobierać opłaty:
    nie. §31 pkt 2 regulaminu świadczenia telekomunikacyjnych usług
    powszechnych przez TPSA. Umowa wygasa ze śmiercią abonenta, nie z chwilą
    dowiedzenia się o tym przez TPSA.

    -------------------+
    -------------------+

  • 68. Data: 2006-04-12 22:52:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

[...]

    To jest twoja teoria. Ale są na to paragrafy. Najpierw możesz beknąć na
    sprawie karnej o wyłudzenie usługi, a później w procesie cywilnym o
    odszkodowanie z tego tytułu.

  • 69. Data: 2006-04-13 05:47:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > I potrafisz to udowodnić? :-) Potrafisz również wykazać, że wprowadził Cię
    > w błąd?

    To pierwsze bez problemu, drugie nie, ponieważ nie wprowadził w błąd.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 70. Data: 2006-04-13 05:47:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>