  • 41. Data: 2006-04-12 17:05:02
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński wrote:

    > Dlatego, że Twoje założenia nie mają miejsca

    Jesteś uprzejmy być bełkotać.

    Albo słuchaj rad, albo (jak "wiesz lepiej") fora ze dwora i przestań tu
    trollować.

    Poza tym wszedłem na stronę tej twojej super-duper sieci: w regulaminie
    wyraźnie jest napisane, że użytkownik kartę sieciową oraz kabel do
    lokalu kupuje. A w akapicie o odłączeniu od sieci nie ma słowa o
    zwracani jakiegokolwiek sprzętu.

    Więc póki co wygląda na to, że coś kłamiesz i usiłujesz kogoś naciągnąć
    na dodatkową kasę. Czy to czasem nie wyczerpuje znamion próby
    doprowadzenia kogoś do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, hmm?

  • 42. Data: 2006-04-12 17:25:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jan Werbiński [###j...@j...com.###] napisał:

    > Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i
    nie
    > słyszałem o takim obowiązku.

    Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę, co stanowi
    wykroczenie.

  • 43. Data: 2006-04-12 18:08:52
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Nie należy się, jeśli automat jest niesprawny, to wina leży po
    > stronie właściciela stacji.

    A jak to się ma do sytuacji gdy chcemy wybrać z niesprawnego automatu
    bankomatego 100PLN a on nam wypłaca 1000PLN? O ile mi się nic nie
    pochrzaniło to zdaje się, że były ostatnio wątki mówiące o tym, że
    przywłaszczenie wydanej sumy jest bezprawne.

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ http://larch.nazwa.pl ]

  • 44. Data: 2006-04-12 18:13:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Karczmarczyk wrote:

> [...]
    > pochrzaniło to zdaje się, że były ostatnio wątki mówiące o tym, że
    > przywłaszczenie wydanej sumy jest bezprawne.

    To się nazywa "bezpodstawne wzbogacenie", ale pozostaje kwestia
    udowodnienia, że dany klient dostał więcej.

  • 45. Data: 2006-04-12 18:21:53
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl> napisał:

    >bankomatego 100PLN a on nam wypłaca 1000PLN?
    Jeśli jesteś uczciwy to sumę zawsze możesz do banku zwrócić, natomiast
    zbędnego paliwa z baku do dystrybutora nie wlejesz ;-)

    --
    Artur Golański

  • 46. Data: 2006-04-12 18:33:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > nie
    >
    > Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę, co stanowi
    > wykroczenie.

    Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
    robi?

    Tutaj mamy do czynienia z ewidentnym zaniedbaniem ze strony usługodawcy,
    który za wszelką cenę chce grac role pokrzywdzonego.

    M.

  • 47. Data: 2006-04-12 18:59:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:e1jfq6$3167$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > pochrzaniło to zdaje się, że były ostatnio wątki mówiące o tym, że
    > przywłaszczenie wydanej sumy jest bezprawne.

    Tak samo jak i przywłaszczenie zguby. Kłopot w tym, że trzeba to
    udowodnić.

    Czym innym jest jednak przywłaszczenie pewnej sumy pieniędzy, a czym
    innym wymuszenie zapłaty za niezamówiony towar / usługę.

  • 48. Data: 2006-04-12 19:38:34
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę,
    A dlaczego wyłudza, a nie korzysta z bezpłatnej ?
    Czy usługodawca został wprowadzony w błąd ? A może nie wie, że jego
    klient nadal korzysta ze sprzetu i udostępnionego konta użytkownika ?

    --
    Artur Golański

  • 49. Data: 2006-04-12 19:42:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
    > robi?

    Robi, aktywnie używa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 50. Data: 2006-04-12 20:42:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Robi, aktywnie używa.

    I potrafisz to udowodnić? :-) Potrafisz również wykazać, że wprowadził
    Cię w błąd?

    M.