  • 21. Data: 2006-04-12 13:40:17
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Jeżeli nie jest to świadczenie usługi, to co?

    Promocja.

    > Klient zna warunki i korzystając z usługi chyba je akceptuje?

    A skąd wiesz, że akceptuje? Może nie akceptuje.

  • 22. Data: 2006-04-12 13:41:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > A skąd wiesz, że akceptuje? Może nie akceptuje.

    Janek naczytał się licencji mikromiękkiego ;-)

    M.

  • 23. Data: 2006-04-12 13:46:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
    > wpłynęło.

    Jakie zamówienie? Na co?

  • 24. Data: 2006-04-12 13:51:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > Jakie zamówienie? Na co?

    Śmierdzi mi to kosztami związanymi z rozwiązaniem umowy...

    M.

  • 25. Data: 2006-04-12 13:54:02
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...t
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e1ivtd$2d3$2@inews.gazeta.pl...

    > Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
    > wpłynęło.

    aha, czyli internet udostępniacie każdemu kto ma sprzęt i nie umiecie
    tej jednej osobie zablokować dostępu, bo dalej ma sprzęt, tak? Jak tak
    to gratuluję

  • 26. Data: 2006-04-12 13:54:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
    > pali głupa.

    Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już wiem,
    bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli były
    klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw się,
    że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym bardziej,
    że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej kary
    umownej.
    Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz), to
    może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu.

  • 27. Data: 2006-04-12 14:03:58
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Jakie zamówienie? Na co?

    Na demontaż

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 28. Data: 2006-04-12 14:13:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Śmierdzi mi to kosztami związanymi z rozwiązaniem umowy...

    Sam demontuje i nic nie kosztuje

  • 29. Data: 2006-04-12 14:14:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

    aha, czyli internet udostępniacie każdemu kto ma sprzęt i nie umiecie
    tej jednej osobie zablokować dostępu, bo dalej ma sprzęt, tak? Jak tak
    to gratuluję

    nie, rozpatruję tutaj odosobniony przypadek i ciekaw jestem jak to jest
    względem prawa, gdybym robił jak mówisz, to...

  • 30. Data: 2006-04-12 14:20:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz),
    > to może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu.

    Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
    Cię nie wyrzucił z wagonu.
    Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
    odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?
    Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy.

    Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
    przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
    zapłaty?