eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Date: Wed, 12 Apr 2006 16:20:28 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <e1j2e7$im6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <e1i3r3$6sf$1@nemesis.news.tpi.pl> <e1iq3u$3ih$1@inews.gazeta.pl>
    <10ytmhokiyuyc$.dlg@onet.pl> <e1iuei$199$1@news.onet.pl>
    <e1iurm$4e9$1@atlantis.news.tpi.pl> <e1j0pv$bgn$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: sg157.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1144851719 19142 80.55.84.157 (12 Apr 2006 14:21:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Apr 2006 14:21:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:381195 pl.soc.prawo.podatki:161042
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:e1j0pv$bgn$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    >> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
    >>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    >>> zrezygnowała z usług.
    >>
    >> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
    >> pali głupa.
    >
    > Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już
    > wiem, bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli
    > były klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw
    > się, że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym
    > bardziej, że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej
    > kary umownej.
    > Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz),
    > to może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu.

    Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
    Cię nie wyrzucił z wagonu.
    Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
    odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?
    Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy.

    Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
    przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
    zapłaty?

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1