eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Date: Wed, 12 Apr 2006 15:54:07 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <e1j0pv$bgn$1@news.onet.pl>
    References: <e1i3r3$6sf$1@nemesis.news.tpi.pl> <e1iq3u$3ih$1@inews.gazeta.pl>
    <10ytmhokiyuyc$.dlg@onet.pl> <e1iuei$199$1@news.onet.pl>
    <e1iurm$4e9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-179-247.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1144850047 11799 81.190.179.247 (12 Apr 2006 13:54:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Apr 2006 13:54:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: AxMLfdVfrKELv2lYbbE9k4EfD0NtdNPM
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:381183 pl.soc.prawo.podatki:161036
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
    >>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    >> zrezygnowała z usług.
    >
    > Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
    > pali głupa.

    Dlaczego więc nie odetniesz tej osobie dostępu do usług? A.... już wiem,
    bo jeszcze byś chciał opłatę za 2 m-ce wydusić pomnożoną x2. Jeśli były
    klient za pomocą Twojego sprzętu może korzystać z dostępu to nie dziw się,
    że ma cokolwiek słabe parcie na to aby Ci ten sprzęt zwrócić. Tym bardziej,
    że w regulaminie nia nałożyłeś za przetrzymywanie sprzętu żadnej kary
    umownej.
    Odetnij mu w końcu usługi (bo opłat za to i tak raczej nie wydusisz), to
    może klient szybciej się zmobilizuje do zwrotu sprzętu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1