  • Data: 2002-03-25 18:04:16
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Naprawdę nie chcę Ciebie oceniać negatywnie ale nie potrafie inaczej po tym
    co piszesz .Sama jestem kobietką i nie wyobrażam sobie , że funduje sobie
    np. drugie dziecko jak pierwsze juz dosyć wycierpiało . Piszesz na grupie
    ,że kochałaś jak ma wygladać tak kochanie to wiesz ja wolę zostać sama by
    nikt nie cierpiał . Wydaje mi sie ,że byłaś zauroczona facetem a nie
    kochałaś ... widziałaś jego zalety , nie dopuszczając wad do głosu i tu
    dałaś pierwszy popis niedojrzałości , następny przy urodzeniu drugiego
    dziecka . I powiem Ci wiecej szkoda mi takich kobiet jak to w przysłowiu
    " ślepej miłości małżeństwo otwiera oczy " - a później cierpią i narażają
    niewinne dzieci na piekło . Wybacz Sandra