  • 21. Data: 2009-02-24 01:02:51
    Temat: Re: Kiedy oprogramowanie jest legalne? (Windows XP)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > to nie jest nielegalne, to jest niezgodne z licencją
    > o nielegalnosci nie było ani słowa.

    A zatem bredzisz nie na temat.

    > podstawę znajdziesz w samej licencji.

    Licencję to możesz sobie [piiiiiiiiiip]

  • 22. Data: 2009-02-24 01:55:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lukasz pisze:

    > Oprogramowanie preinstalowane, sygnowane przez konkretnych producentów
    > sprzętu komputerowego (firmy takie jak np. Dell, HP, Optimus, Fujitsu
    > Siemens) może być używane oraz odsprzedane jedynie z komputerem tego
    > konkretnego producenta.
    >
    > W treści umowy licencyjnej Windows XP OEM można znaleźć następującą
    > informację:
    >
    > "OPROGRAMOWANIE jest licencjonowane ze SPRZĘTEM jako pojedynczy
    > zintegrowany produkt i może być używane jedynie ze SPRZĘTEM. Jeśli do
    > OPROGRAMOWANIA nie jest dołączony nowy SPRZĘT, Licencjobiorcy nie wolno
> [...]

    A w którym Dzienniku Ustaw to opublikowano, hmm?

  • 23. Data: 2009-02-24 03:49:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Licencję to możesz sobie [piiiiiiiiiip]

    czyli prawo prawem a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.
    Jak mi się ustawa nie podoba to ją piiiip, a jak podoba to się do niej
    stosuję.
    Polska mentalność Kalego?

  • 24. Data: 2009-02-24 04:53:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > czyli prawo prawem a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

    Czyli prawo łamią Ci co wmawiają ludziom, że nabywają licencję na
    używanie programu.
    NIE MA TAKICH LICENCJI.

    A umowa licencyjna OEM jest umową pomiędzy PRODUCENTAMI - oprogramowania
    i sprzętu.
    Klienta ona GÓWNO obchodzi.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 25. Data: 2009-02-24 06:57:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    > używanie programu.
    > NIE MA TAKICH LICENCJI.
    >
    > A umowa licencyjna OEM jest umową pomiędzy PRODUCENTAMI - oprogramowania

    tak tak wiem
    powtarzasz się powtarzając jak mantre wyrok niemieckiego sądu w zupełnie
    innej sprawie
    co najmniej od 10 lat
    a pozwu microsoftu jak nie było tak nie ma, pewnie faks nie dotarł.

    dziekuję, wychodzę.

  • 26. Data: 2009-02-24 07:24:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A umowa licencyjna OEM jest umową pomiędzy PRODUCENTAMI - oprogramowania
    > i sprzętu.

    Byc moze - ale AFAIR od XP zaczelo obowiazywac inne podejscie MS.
    Teraz to sam uzytkownik byl uwazany za producenta - np. jesli skladal sobie
    skladaka albo modyfikowal istniejacy zestaw mial prawo wg licencji
    zainstalowac sobie na tym OEM-a.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2009-02-24 07:40:33
    Od: "Przemek M" <p...@a...com.pl>

    > może.
    > po to jest właśnie te 30 dni.

    Hmm za 300-400zł mozna kupić dosc wydajne, firmowe komputery z systemami i
    czesto w dodatku w wersji Xp Pro.
    A stary sprzet niech sprzeda to kilka zł sie zwroci.

    Chocby http://allegro.pl/search.php?string=dell+windows+xp&
    order=p

  • 28. Data: 2009-02-24 11:13:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Wez sie moze zastanow czy chcesz tanio kupic akytwacje czy chcesz miec
    > oryginalnego zgodnego z licencja windowsa :)

    nie zwrociłes uwagi, ze pytajacy chciał wiedziec, jak kupic windowsa
    zgodnego z prawem a nie z licencja...

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

  • 29. Data: 2009-02-24 11:28:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@n...spam.o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > zintegrowany produkt i może być używane jedynie ze SPRZĘTEM. Jeśli do
    > OPROGRAMOWANIA nie jest dołączony nowy SPRZĘT, Licencjobiorcy nie wolno

    a jakiej odpowiedzi bys sie spodziewał po firmie, ktorej celem jest zysk?
    Takiej ze mozesz kupic tam, gdzie najtaniej?

    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

  • 30. Data: 2009-02-25 00:49:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > czyli prawo prawem a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

    Masz schizofrenię albo inne zaburzenia psychiczne? Raz twierdzisz, że
    jest to legalne, raz że nie - może się łaskawie zdecyduj?

    > Jak mi się ustawa nie podoba to ją piiiip, a jak podoba to się do niej
    > stosuję.

    Licencja to nie ustawa, ignorancie.