  • 1. Data: 2009-02-23 12:16:16
    Temat: Komentarz do ustawy o służbie cywilnej z listopada 2008
    Od: "Dariusz Mamczura" <t...@p...onet.pl>

    Czy wie ktoś gdzie mogę znaleźć komentarz do ustawy o służbie cywilnej z
    listopada 2008 roku? Szukałem po ksiegarniach ale nie znalezlem takowej
    pozycji. Może gdzieś w internecie spotkaliście się z tym komentarzem, lub
    przynajmniej namiarem bibliograficznym (imie i nazwisko autora,
    wydawnictwo).

    Pozdarwiam

    Dariusz Mamczura
    "Carpiediem"

  • 2. Data: 2009-02-23 17:51:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz Mamczura" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gnu4ie$iiv$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > pozycji. Może gdzieś w Internecie spotkaliście się z tym komentarzem, lub
    > przynajmniej namiarem bibliograficznym (imie i nazwisko autora,

    Boję się, że chyba jeszcze za wcześnie, by pojawił się jakiś sensowny
    komentarz. Jeszcze nie wiadomo, jakie zmyłki ustawodawca w ustawie
    umieścił, a i orzecznictwa sądu nie ma.