  • 1. Data: 2005-10-25 15:55:22
    Temat: Kiedy mogę wystąpić o odszkodowanie?
    Od: "dekro" <d...@o...pl>

    Miałem wybity palec (dość poważnie jak to ocenił lekarz). Minęło już 4,5
    tyg, palec jest mocno spuchnięty i rozprostowuje się do ok. 45 stopni. Jestm
    ubezpieczony w systemie grupowym w PZU (płacę w pracy skłądkę 42 zł).
    Koleżanka z pracy która się tym zajmuje mówi że mogę starać sie o
    odszkodowanie dopiero po 3 miesiącach od wypadku. Czy to prawda?

  • 2. Data: 2005-10-25 19:07:14
    Temat: Re: Kiedy mogę wystąpić o odszkodowanie?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > odszkodowanie dopiero po 3 miesiącach od wypadku. Czy to prawda?

    Idz do lekarza, zrob badania, jezeli lekarz orzeknie, ze palec zagoil sie,
    to idz na komisje lekarska i niech orzekna stopien utraty zdrowia.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-10-25 19:21:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dekro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    Musisz dostać od lekarza materiały, z których będzie wynikać, ze
    zakończono leczenie. Wysokość odszkodowania jest uzależniona od
    trwałego kalectwa. A jak je orzec, skoro nie zakończono leczenia?

  • 4. Data: 2005-10-26 07:00:35
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

> [...]
    > Koleżanka z pracy która się tym zajmuje mówi że mogę starać sie o
    > odszkodowanie dopiero po 3 miesiącach od wypadku. Czy to prawda?

    Daruj sobie.
    Znajoma miała uszkodzony kręgosłup po wypadku. Była ubezpieczona w pzu i
    dostała ..... 200 zł

    A.

  • 5. Data: 2005-10-26 07:44:08
    Od: "danynx" <pawełk@o2.pl>

    Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jestm
    >

    > Daruj sobie.
    > Znajoma miała uszkodzony kręgosłup po wypadku. Była ubezpieczona w pzu i

    bo znajoma to "dupa". Ja w wyniku wypadku miałem skomplikowane złamanie
    nogi. Z OC sprawcy w PZY dostałem ....... 12 000 zł

  • 6. Data: 2005-10-26 07:44:55
    Od: "danynx" <pawełk@o2.pl>

    > bo znajoma to "dupa". Ja w wyniku wypadku miałem skomplikowane złamanie
    > nogi. Z OC sprawcy w PZY dostałem ....... 12 000 zł

    miało być PZU

  • 7. Data: 2005-10-26 08:18:22
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > bo znajoma to "dupa". Ja w wyniku wypadku miałem skomplikowane złamanie
    > nogi. Z OC sprawcy w PZY dostałem ....... 12 000 zł

    Po pierwsze kultury trochę, po drugie co ma OC do ubezpieczenia grupowego

    A.