  • 1. Data: 2005-10-25 14:37:51
    Temat: Wyrok nakazowy - gdzie zaplacic?
    Od: "logos" <proto(_usun__tO)-...@w...pl@totex>

    Witam wszystkich,

    Niedawno otrzymalem pismo zatytulowane WYROK NAKAZOWY W IMIENIU
    RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ, stwierdzajacy, ze musze zaplacic grzywne za
    spowodowanie drobnej stluczki. Niestety nie zostalo nigdzie podane gdzie mam
    te kwote zaplacic, zadnego numeru konta, zadnej jednostki administracyjnej
    gdzie powinienem sie udac. Po prostu nic. Czy ktos z grupowiczow orientuje
    sie gdzie powinienem sie zglosic?

    --
    logos

  • 2. Data: 2005-10-25 14:49:43
    Temat: Re: Wyrok nakazowy - gdzie zaplacic?
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    kasa lub konto SR , ktory wydal wyrok
    Użytkownik "logos" <proto(_usun__tO)-...@w...pl@totex> napisał w
    wiadomości news:djlg73$30n2$1@news2.ipartners.pl...

  • 3. Data: 2005-10-25 18:53:18

    Lookasik napisał(a):
    > kasa lub konto SR , ktory wydal wyrok
    > Użytkownik "logos" <proto(_usun__tO)-...@w...pl@totex> napisał w
    > wiadomości news:djlg73$30n2$1@news2.ipartners.pl...

    > mam

    Dowód wpłaty w raz z numerem konta dostaniesz w późniejszym terminie.
    Przechodziłem tę procedurę (czekałem ok 3 tygodni).

  • 4. Data: 2005-10-25 18:55:28