  • 1. Data: 2005-10-25 15:10:04
    Temat: Zostałem oszukany, w jaki sposób odzyskać kasę?
    Od: "xmar" <m...@p...onet.pl>

    Szanowni,
    We wrzesniu 2004 roku na zasadzie umowy słownej zleciłem zakup,montaż okien
    , parapetów oraz żaluzji w miom domu znajomemu z z bloku. Firma
    zarejestrowan była wtedy na jego żonę - ale to on w zasadzie kierowal tym.
    Gość dostał kase w wysokości ustalone do reki bez poreczenia (znajomy
    uważalem wtedy po co to, -teraz zaluje.)
    Okna miały byc zamontowane do grudnia 2004roku. No i cóż po kilku
    ponagleniach okna zostały zamontowane w czerwcu 2005r(termin przekroczony),
    oczywiscie bez parapetów zewnetrznych i zluzji!
    Znowu telefony , i nic gość się plątał - zawsze szukal wytlumaczenia.
    W sierpniu 2005 roku (po poradzie z grupy dyskusyjnej) nagrałem na dyktafon
    rozmowe z gościem - co w cale nie bylo proste. Gość potwierdzil pobranie
    5tys zł, że się nie wywiązał z powierzonego zadania. W rozmowie padl termin
    zwrocenia cześci pieniędzy w ciągu kilku dni.
    Niestety nie doszlo do zwrotu.
    W między czasie gość zmienił numer telefonu.
    W dniu dzisiejszym dodzwonilem sie jednak do niego , zażądałem zwotu
    pieniędzy - odmówił , twierdząc że za dużo żadam.
    Prosze o proadę :
    jaką procedurę powinienem rozpocząć aby odzyskac pieniądze ( co moge teraz
    udowodnic - rozmowa z potwierdzeniem nagrana na dyktafon bez wiedzy oszusta
    , ale chyba mialem prawo do tego !)
    Gdzie zgłosić oszustwo, jakie dokumenty do tego wykorzystać?
    Za pomoc z góry dziękuję
    W każdym razie myślę że go mam w ręku!!

  • 2. Data: 2005-10-25 17:05:20
    Temat: Re: Zostałem oszukany, w jaki sposób odzyskać kasę?
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Opisz wszystko dokładnie jak było i zloz doniesieni o przestwie do
    prokuratury.

  • 3. Data: 2005-10-25 17:28:50
    Od: "xmar" <m...@p...onet.pl>

    Tylko czy najpierw nie powinienem zwrócić się do rzecznika praw
    konsumenckich ?

  • 4. Data: 2005-10-25 21:02:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adam Puzio napisał(a):
    > Opisz wszystko dokładnie jak było i zloz doniesieni o przestwie do
    > prokuratury.

    i poczekaj na postanowienie o umorzeniu

    KG

  • 5. Data: 2005-10-25 21:03:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    xmar napisał(a):
    > Tylko czy najpierw nie powinienem zwrócić się do rzecznika praw
    > konsumenckich ?

    Oszustwa nie widzę, więc należności trzeba by dochodzić na drodze
    sądowej. Idź do rzecznika.

    KG