  • 1. Data: 2005-10-25 14:15:12
    Temat: Re: Wzmocnienie umowy przedwstepnej aktem notarialnym
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    > Pytanie czy developer ma jakis interes w podpisywaniu umowy
    > przedwstepnej w formie a.not. - przeciez wtedy odniesie ona wtedy
    > silniejszy skutek.

    coz, o ile developer nie ma nieczystych intencji, nie powinien robic zadnego
    problemu..

    > Poza tym nie rozumiem co ma forma a.n. do ulgi?

    jakis czas temu dzwonilem do doradcy finansowego, ktory powiedzial, ze jesli
    mam podpisana umowe przedwstepna w formie a.n. i dowod, ze wydatkowalem cala
    kwote na zakup mieszkania w ciagu 6 m-cy to ulga jest zachowana.

    Dzisiaj dowiedzialem sie od tego samego czlowieka, ze tylko akt not.
    przenoszacy prawo wlasnosci skutkuje zachowaniem ulgi... moze sie cos
    zmienilo... tak czy owak musze zaplacic.

    Swoja droga chyba najlepiej jest budowac dom, wystarczy pozwolenie na
    budowe... a pieniadze mozna zainwestowac...

    pozdrawiam i dziekuje

    Artur