  • 1. Data: 2014-10-22 09:19:18
    Temat: Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    news:uwx0lsunugvt$.1jrulv0fea1e7$.dlg@40tude.net...

    > Jeśli nawet (w co wątpię, już pisałam) gaworzysz serio o seksualnych
    > zabawach dzieci z rodzicami, to wkraczasz na niebezpieczne tory, bo nie ma
    > polemiki z czymś, co tutaj głosisz - to się nadaje tylko i wyłącznie do
    > brutalnego! (wy)tępienia. Więc sobie przemyśl, czy warto się (choćby
    > tylko)
    > bawić takim gadaniem, w końcu możesz się doigrać...

    Zakaz niezależnego myślenia i prezentowania swoich przemyśleń możliwy jest
    tylko w zindoktrynowanym przez religię społeczenstwie
    Grozisz mi za to, że myślę inaczej niz chciałabyś Ty i Twoi katoliccy
    mocodawcy, którzy sami są patologią?
    Zastanów się skąd sie wzięli ci na czarno odziani homoseksualiści i
    pedofile. Jak sobie to wyjasnisz to możemy pogadać.

    Pozdrawiam
    Władek Tarnawski, LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

  • 2. Data: 2014-10-22 11:25:48
    Temat: Re: Kiedy kazirodcy p�odz� niepe�nosprawne dzieci...
    Od: n...@t...net.pl

    Ale z tego co zdołałem się doczytać to nie chodzi o problem
    współżycia ojca z córką, bo tu nie ma problemu - więzienie,
    ale o dzieci urodzone w wyniku miłości brata i siostry:
    wsadzając obu do więzienia dziecko jest bez rodziców lub
    wychowuje się w więzieniu.

    I to jest tematem dyskusji na zachodzie
    co z tym zrobić.

    Społeczeństwo się potwornie zmienia.
    Młode mają coraz większe problemy we wzajemnych kontaktach
    stąd prawdopodobnie ta miłość do brata i siostry.

    Andrzej.

  • 3. Data: 2014-10-23 12:51:15
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik <n...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ale z tego co zdołałem się doczytać to nie chodzi o problem
    > współżycia ojca z córką, bo tu nie ma problemu - więzienie,

    A co z matką uzależniającą emocjonalnie synów od siebie? Czy to nie jest
    przemoc matki w stosunku do dziecka? Czy to nie jest kazirodztwo
    emocjonalne? Czy nie powinna być karane? Jeżeli karze sie ojca za
    uzaleznienie córki od siebie to powinna byc równiez karana matka za
    uzależnianie synów od siebie.

    > ale o dzieci urodzone w wyniku miłości brata i siostry:
    > wsadzając obu do więzienia dziecko jest bez rodziców lub
    > wychowuje się w więzieniu.

    I to jest tez przemoc społeczeństwa, które nie umie rozwiązać zagadki takich
    relacji między osobami krewnymi.

    > I to jest tematem dyskusji na zachodzie co z tym zrobić.
    > Społeczeństwo się potwornie zmienia.
    > Młode mają coraz większe problemy we wzajemnych kontaktach
    > stąd prawdopodobnie ta miłość do brata i siostry.

    A skąd się bierze nieufność, brak zaufania do obcego? Nieufność wywodzi się
    z rodziny, od patologicznych (zaklazowych) relacji między rodzicami i
    dziećmi poczynając.

  • 4. Data: 2014-10-24 08:57:13
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 23 października 2014 12:51:26 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
> [...]
    >
    > A skąd się bierze nieufność, brak zaufania do obcego? Nieufność wywodzi się
    > z rodziny, od patologicznych (zaklazowych) relacji między rodzicami i

    Tak naprawdę to swój post adresowałem do piździeców
    popierających Jarka będącego pod silnym wpływem Antka,
    który obrzucił błotem jakąś panią profesor,
    która wzięła udział w dyskusji na ten temat.

    Niech ci piździelce w końcu wypowiedzą się co zrobić
    gdy mleko się już rozlało. Karać czy nie karać.

    W ogóle moje podejście do większości problemów,
    z którymi piździelce mają straszne kłopoty opiera się
    na obserwacji zwierząt.

    Czy pedalstwo jest nienormalne? Tak.
    Bo wśród zwierząt nie występuje. Pies z psem próbuje
    spółkować bo zmylił go zapach ale pies psu w dupę wacka
    nie włoży. Nawet jeśli w przyrodzie są twory obojnackie
    to spółkowanie jest męsko żeńskie.
    Oczywiście nie przeszkadzają mi związki ludzi tej samej płci,
    bo nie są szkodliwe, ale nigdy nie powiem, że ci ludzie są normalni.

    W ogóle również system zarządzania państwem też oparłbym
    na zwierzęcych zwyczajach bo są naturalne. Dlatego Komorowski
    nie powinien być Prezydentem RP. Tu trzeba silnej osobowości
    o wyjątkowej inteligencji w sferze zarządzania a nie klepania
    urzędniczych przemówień nad grobami poległych.

    Andrzej.

  • 5. Data: 2014-10-27 23:24:10
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-10-24 o 08:57, n...@t...net.pl pisze:

    > W ogóle moje podejście do większości problemów,
    > z którymi piździelce mają straszne kłopoty opiera się
    > na obserwacji zwierząt.

    Jak nie potrafisz obserwować to zapytaj fachowców.

    > Czy pedalstwo jest nienormalne? Tak.
    > Bo wśród zwierząt nie występuje.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowani
    a_zwierz%C4%85t

    Odnotowano je do tej pory u ponad 1500 żyjących na wolności gatunków, a
    zjawisko to dobrze udokumentowano u ponad pięciuset z nich[3][4][5]. W
    opiniach niektórych badaczy zwierząt, np. wśród żyraf czy bizonów
    zachowania homoseksualne są częstsze od heteroseksualnych[3][6][7].

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-10-28 09:02:28
    Od: Basia F <b...@g...com>

    W dniu piątek, 24 października 2014 08:57:15 UTC+2 użytkownik n...@t...net.pl
    napisał:

> [...]
    > spółkować bo zmylił go zapach ale pies psu w dupę wacka
    > nie włoży. Nawet jeśli w przyrodzie są twory obojnackie

    mało wiesz
    pierwszy lepszy link:

  • 7. Data: 2014-10-29 09:08:12
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 23:24:07 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
    > opiniach niektórych badaczy zwierząt, np. wśród żyraf czy bizonów
    > zachowania homoseksualne są częstsze od heteroseksualnych[3][6][7].

    Jestem zaskoczony.

    Ale z materiału i tak wynika, że ten zwierzęcy
    homoseksualizm wynika bardziej z taktyki obronnej
    i jest działaniem świadomym albo zwykłą pomyłką,
    wynika również, że jednak nie jest zachowaniem normalnym.

    Andrzej.

  • 8. Data: 2014-10-29 14:51:02
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 29.10.2014 o 09:08, n...@t...net.pl pisze:

> [...]
    > i jest działaniem świadomym albo zwykłą pomyłką,
    > wynika również, że jednak nie jest zachowaniem normalnym.

    To ciekawe, dlaczego nie jest normalne?
    Można powiedzieć, że skoro występuje w naturze, to należy przyjąć, że
    jest to zjawisko normalne.
    Czy dlatego, że występuje rzadziej, stanowi od razu, ze jest nienormalne?
    Czy taki piorun, który mamy okazję obejrzeć zaledwie kilkanaście
    (strzelam) razy w roku jest zjawiskiem nienormalnym?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 9. Data: 2017-04-12 20:47:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-23 o 12:51, LeoTar pisze:
    > A skąd się bierze nieufność, brak zaufania do obcego? Nieufność wywodzi się
    > z rodziny, od patologicznych (zaklazowych) relacji między rodzicami i
    > dziećmi poczynając.

    Już na grupie prawo boedajże z 10 lat temu pisywałeś jak to współzyjecie
    ze swoimi dziećmi, wprowadzacie je w nowe życie od maleńkości. Chyba
    siedzialeś w pace, bo dawno Cię nie było.
    Pamiętam jeszcze jak podawales linki do swoich fotek z dziećmi na
    jakichś skwerkach czyli normalne zdjęcia. Juz wtedy byłeś starym dziadem
    i na dodatek niskiego wzrostu.
    Dzieci pewnie już na swoim , a Ty nastpnych ofiar potrzebujesz?
    Zgiń, przepadnij.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-04-12 20:55:46
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Animka w

    > W dniu 2014-10-23 o 12:51, LeoTar

    Animka, nudzi ci się, że grzebiesz w 2014?
    Zajmij sie przygotowaniami do świąt

    --
    'Tom N'