    From: "LeoTar" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.biologia,pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
    Date: Wed, 22 Oct 2014 09:19:18 +0200

    news:uwx0lsunugvt$.1jrulv0fea1e7$.dlg@40tude.net...

    > Jeśli nawet (w co wątpię, już pisałam) gaworzysz serio o seksualnych
    > zabawach dzieci z rodzicami, to wkraczasz na niebezpieczne tory, bo nie ma
    > polemiki z czymś, co tutaj głosisz - to się nadaje tylko i wyłącznie do
    > brutalnego! (wy)tępienia. Więc sobie przemyśl, czy warto się (choćby
    > tylko)
    > bawić takim gadaniem, w końcu możesz się doigrać...

    Zakaz niezależnego myślenia i prezentowania swoich przemyśleń możliwy jest
    tylko w zindoktrynowanym przez religię społeczenstwie
    Grozisz mi za to, że myślę inaczej niz chciałabyś Ty i Twoi katoliccy
    mocodawcy, którzy sami są patologią?
    Zastanów się skąd sie wzięli ci na czarno odziani homoseksualiści i
    pedofile. Jak sobie to wyjasnisz to możemy pogadać.

    Pozdrawiam
    Władek Tarnawski, LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/