    From: "LeoTar" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
    Date: Thu, 23 Oct 2014 12:51:15 +0200

    Użytkownik <n...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:27ac85cd-2f8e-4689-a672-288663957516@googlegrou
    ps.com...

    > Ale z tego co zdołałem się doczytać to nie chodzi o problem
    > współżycia ojca z córką, bo tu nie ma problemu - więzienie,

    A co z matką uzależniającą emocjonalnie synów od siebie? Czy to nie jest
    przemoc matki w stosunku do dziecka? Czy to nie jest kazirodztwo
    emocjonalne? Czy nie powinna być karane? Jeżeli karze sie ojca za
    uzaleznienie córki od siebie to powinna byc równiez karana matka za
    uzależnianie synów od siebie.

    > ale o dzieci urodzone w wyniku miłości brata i siostry:
    > wsadzając obu do więzienia dziecko jest bez rodziców lub
    > wychowuje się w więzieniu.

    I to jest tez przemoc społeczeństwa, które nie umie rozwiązać zagadki takich
    relacji między osobami krewnymi.

    > I to jest tematem dyskusji na zachodzie co z tym zrobić.
    > Społeczeństwo się potwornie zmienia.
    > Młode mają coraz większe problemy we wzajemnych kontaktach
    > stąd prawdopodobnie ta miłość do brata i siostry.

    A skąd się bierze nieufność, brak zaufania do obcego? Nieufność wywodzi się
    z rodziny, od patologicznych (zaklazowych) relacji między rodzicami i
    dziećmi poczynając.

    --
    Władek Tarnawski, LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/