  • 31. Data: 2004-10-30 18:46:52
    Temat: Re: Kazus na dzień dobry #2
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Hajenus napisał(a) w wiadomości

    > kieruja sie emocjami to prawda, ale zdarzaja sie pragmatyczki :)))

    Nie ma nic gorszego niż kobieta pragmatyczka. Wole te emocjonalne.

    --
    JOHNSON :)

  • 32. Data: 2004-10-30 18:52:36
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Johnson <j...@a...pl.nospam> napisał(a):

    > użytkownik Hajenus napisał(a) w wiadomości

    > Nie ma nic gorszego niż kobieta pragmatyczka. Wole te emocjonalne.

    Jestes tego pewien, a moze te , ktore kieruja sie emocjami sa pragmatyczkami,
    wiedząc jak ich emocje moga oddziaływać na meżczyzn, podchodzą wlasnie
    pragmatycznie i sa spontaniczne i w emocjach. :))))

    Hajenus

  • 33. Data: 2004-10-30 18:57:18
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > Jestes tego pewien, a moze te , ktore kieruja sie emocjami sa pragmatyczkami,
    > wiedząc jak ich emocje moga oddziaływać na meżczyzn, podchodzą wlasnie
    > pragmatycznie i sa spontaniczne i w emocjach. :))))

    Napisałaś jak kobieta :) Nic nie rozumiem ;)

    --
    JOHNSON :)

  • 34. Data: 2004-10-30 19:01:46
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Hajenus wrote:
    > Hipotetycznie moze pojawic sie kolejna żona , więc te pierwsze żony powinny
    > jak najszybciej porozumiec sie.:))))

    gorzej jak pojawi się pierwsza żona :)

    KG

  • 35. Data: 2004-10-30 19:09:40
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiedząc jak ich emocje moga oddziaływać na meżczyzn, podchodzą wlasnie
    > pragmatycznie i sa spontaniczne i w emocjach. :))))

    Szczegolnie duzy wplyw ma to na zmarlego bigamiste.

    --
    http://42.pl/url/9h4
    Ja 294, a Ty?

  • 36. Data: 2004-10-30 19:38:30
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Johnson <j...@a...pl.nospam> napisał(a):

    > użytkownik Hajenus napisał(a) w wiadomości

    > Napisałaś jak kobieta :) Nic nie rozumiem ;)
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Dla lepszego zobrazowania tego jaką reakcje wywołał u mnie Twoj post, powiem
    co Francuzi mowią: Jesli mezczyznie uda sie wywołac usmiech lub smiech u
    Kobiety to tak jakby w 50% była juz w jego łozku:))))

    Moj nick moze wporwadzac w bład ,ale jak widzisz pisanie nie :)))))

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 37. Data: 2004-10-30 19:40:40
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    js <j...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Szczegolnie duzy wplyw ma to na zmarlego bigamiste.

    Nalezy własnie załozyć,że jego zony takie były, skoro zwiazał sie z nimi :)))

    Hajenus

  • 38. Data: 2004-10-30 19:44:07
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> napisał(a):

    > gorzej jak pojawi się pierwsza żona :)
    >
    > KG

    Myslisz,ze miał kilka _pierwszych zon_lub wszystkie były pierwszymi ???

    Wtedy tez sytuacja staje sie jasna, spadek przechodzi w 1/2 na pierwsze zony
    reszta na dzieci :)))

    Hajenus

  • 39. Data: 2004-10-30 19:49:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Hajenus wrote:
    > Myslisz,ze miał kilka _pierwszych zon_lub wszystkie były pierwszymi ???

    nie znzamy kolejności...

    > Wtedy tez sytuacja staje sie jasna, spadek przechodzi w 1/2 na pierwsze zony
    > reszta na dzieci :)))

    skąd Ci się bierze to 1/2?
    przecież zona i dzieci dziedziczą w częściach równych, nie mniej niż 1/4
    dla żony

    KG

  • 40. Data: 2004-10-30 19:53:58
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> napisał(a):

    > nie znzamy kolejności...

    > skąd Ci się bierze to 1/2?
    > przecież zona i dzieci dziedziczą w częściach równych, nie mniej niż 1/4
    > dla żony
    >
    > KG

    Zeby to uporzadkowac, to nalezy przyjac tylko dwie zony pierwsze i dwojke
    dzieci , wtedy po 1/4 i sprawa zakonczona. :)

    Hajenus