  • 21. Data: 2004-10-30 17:35:17
    Temat: Re: Kazus na dzień dobry #2
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson wrote:
    > Więc od kiedy powstają skutki nieważności ? Od początku (od zawarcia małżeństwa)
    > czy od uprawomocnienia się orzeczenia?

    Od początku...

    > Nie wiem czemu ale jakieś wątpliwości we mnie tkwią.

    Może sprawiedliwości szukasz ;)

    KG

  • 22. Data: 2004-10-30 17:58:25
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> napisał(a):

    > nie jest?

    > Wszystko przed Tobą. Chociaż...

    Teoretycznie tak, aczkolwiek gdybym miała wybierac, to wolałabym ślub zawrzec
    z mezczyzną :)))

    Hajenus

  • 23. Data: 2004-10-30 18:09:50
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Hajenus wrote:
    > Teoretycznie tak, aczkolwiek gdybym miała wybierac, to wolałabym ślub zawrzec
    > z mezczyzną :)))

    no właśnie :)

    KG

  • 24. Data: 2004-10-30 18:20:34
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> napisał(a):

    > no właśnie :)
    >
    > KG

    Wracając do tematu,
    Żony zrzekaja sie roszczen do spadku, wtedy dziedzicza tylko dzieci w rownych
    czesciach.

    Hajenus

  • 25. Data: 2004-10-30 18:22:44
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Hajenus napisał(a) w wiadomości

    > Wracając do tematu,
    > Żony zrzekaja sie roszczen do spadku, wtedy dziedzicza tylko dzieci w rownych
    > czesciach.

    Kobieta która się wyrzeknie pieniędzy to jakaś abstrakcja ;)

    --
    JOHNSON :)

  • 26. Data: 2004-10-30 18:29:10
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Johnson <j...@a...pl.nospam> napisał(a):

    > użytkownik Hajenus napisał(a) w wiadomości

    > Kobieta która się wyrzeknie pieniędzy to jakaś abstrakcja ;)

    Dlaczego?

    Jesli trafi sie pragmatyczka , szybko przeprowadzi kalkulacje, ze sprawa
    bedzie ciagnąc sie latami i skutek niepewny, bedzie dązyłą do ugody.
    I lezy to w interesie obu zon.

    Hajenus

  • 27. Data: 2004-10-30 18:36:45
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Hajenus wrote:
    > Jesli trafi sie pragmatyczka ,

    jeśli :))
    szczególnie w sytuacji gdy nagle okazuje sie, że nie była jedyna żoną :)

    KG

  • 28. Data: 2004-10-30 18:37:58
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]

    > Jesli trafi sie pragmatyczka , szybko przeprowadzi kalkulacje, ze sprawa
    > bedzie ciagnąc sie latami i skutek niepewny, bedzie dązyłą do ugody.

    Kobiety nie są pragmatyczne. Kierują sie przede wszystkim emocjami. Już widzę
    jak żony tego samego faceta się dogadują. Prędzej sobie włosy porywają.

    --
    JOHNSON :)

  • 29. Data: 2004-10-30 18:40:04
    Od: "Hajenus" <h...@g...pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> napisał(a):

    > jeśli :))
    > szczególnie w sytuacji gdy nagle okazuje sie, że nie była jedyna żoną :)

    Dodatkowo moze okazac sie ,ze zmarły działał w warunkach _recydywy_ i był
    podwojnym bigamista, czego wykluczyć nie mozna.
    Hipotetycznie moze pojawic sie kolejna żona , więc te pierwsze żony powinny
    jak najszybciej porozumiec sie.:))))

    Hajenus

  • 30. Data: 2004-10-30 18:41:48
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]

    widzę
    > jak żony tego samego faceta się dogadują. Prędzej sobie włosy porywają.

    Mylisz sie , przeczytaj moj post powyżej :))))

    p.s,
    kieruja sie emocjami to prawda, ale zdarzaja sie pragmatyczki :)))

    Hajenus