  • 41. Data: 2021-12-15 15:49:20
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-grudnia-2021 o 15:28, J.F pisze:

    > Moze i wolno, ale brzmi, jakbys tym gejom cos zlego zarzucal.
    > A tego juz nie wolno :-)

    Bo np. KARKOM będącym mężami i ojcami wolno i nie byłaby to obraza i
    mowa nienawiści? ;-)

    > Ale jakie bylo?
    > O ile mi wiadomo on tylko stawial/przystawial znak w tych miastach,
    > gdzie rada stosowne uchwaly przeglosowala.

    Ale już nie wiesz co było w tych uchwałach?

    Było że ich miasta są WOLNE OD _LUDZI_ LGBT?

    > A z tytulowego artykulu:
    > "Z głośników nadaje komunikat, że geje adoptują dzieci, by je gwałcić.
    > I że przygotowują polskie społeczeństwo do akceptacji pedofilii."

    Będziesz wisiał, spieprzaj dziadu, dorżniemy watahę...

    To wolność wypowiedzi czy mowa NIENAWIŚCI?

    > A na fotce:
    > "lobby LGBT chce uczyc dzieci:
    > 4-latki: Masturbacji
    > 6-latki: Wyrazania zgody na seks
    > ..."
    >
    > Prawda, nieprawda?
    > A jak prawda, to wolno o tym tak publicznie mowic, czy nie wolno?

    A jeśli nie wolno to dlaczego?

    Te teksty pochodzą z oficjalnych dokumentów.

    Są niewygodne jak "obiadki unijnych komisarzy, partyjniaków i sędziów
    neoTSUE i nie trzeba o nich mówić?

  • 42. Data: 2021-12-15 15:58:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2021 15:49:20 +0100, _Master_ wrote:
    > Bo np. KARKOM będącym mężami i ojcami wolno i nie byłaby to obraza i
    > mowa nienawiści? ;-)

    > Ale już nie wiesz co było w tych uchwałach?

    Nie wiem.

    > Było że ich miasta są WOLNE OD _LUDZI_ LGBT?

    Raczej nie

    > Będziesz wisiał, spieprzaj dziadu, dorżniemy watahę...
    > To wolność wypowiedzi czy mowa NIENAWIŚCI?

    > A jeśli nie wolno to dlaczego?

    Art. 212. § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę
    prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o
    takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii
    publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego
    stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    Pasuje, nie pasuje?

    > Te teksty pochodzą z oficjalnych dokumentów.

    Ktorych?

    Ale
    Art. 213. § 1. Nie ma przestępstwa określonego w art. 212 § 1, jeżeli
    zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy.

    § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto
    publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut:
    1) dotyczący postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną lub
    2) służący obronie społecznie uzasadnionego interesu.

    Czyli zarzut moze byc prawdziwy, a i tak nie wolno, chyba ze:
    -niepublicznie,
    -osoba pelni funkcje publiczna,
    -interes spolecznie uzasadniony.

    Los adoptowanych dzieci wydaje mi sie interesem spolecznie
    uzasadnionym, ale czy nauka masturbacji ...

    J.

  • 43. Data: 2021-12-15 17:45:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.12.2021 o 12:31, _Master_ pisze:

    > Przed skutkami wychowywania się w gejowskiej rodzinie?

    Czyli przed czym?

    > Nie wolno przestrzegać?

    Wolno. Ale chciałbym się dowiedzieć przed czym.

    > Podaj może jakieś kłamstwo o gejach.

    Podaj jakie są skutki wychowywania w gejowskiej rodzinie.
    To może i znajdę przykład.

    > np. takie jak było na tablicach pewnego aktywisty/artysty o strefach
    > wolnych od lgbt.

    Czyli władze tych gmin wycofywały się z tych uchwał dla jaj?
    Skoro to było kłamstwo, to po cholerę się wycofywały?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 44. Data: 2021-12-15 20:36:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-grudnia-2021 o 15:58, J.F pisze:

    > Nie wiem.

    Nie jesteś przygotowany do dyskusji

    > Raczej nie

    Czyli wiesz czy nie wiesz. I dlaczego się wypowiadasz?

> [...]
    > stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
    > podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    Nawet dorżniemy watahę nie pasowało to wsadź sobie ten paragraf w dupę.

    Lewactwo notorycznie poniża i dyskryminuję ludzi o innych poglądach

    I nic się nie dzieje bo to wolność słowa i prawo człowieka

    > Ktorych?

    Zapytaj Czaskoskiego

> [...]

    > 1) dotyczący postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną lub
    > 2) służący obronie społecznie uzasadnionego interesu.

    No i prawo jest do dupy bo nie precyzuje a pozwala sprzedajnym sędziom
    interpretować co jest interesem ;-) i co jest prawdziwym zarzutem.

    W każdym przypadku można się obronić wolnością słowa i interesem społecznym

    I udowodnij że adopcja gejowska jest takim interesem ;-)

  • 45. Data: 2021-12-15 21:38:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-grudnia-2021 o 17:45, Kviat pisze:
    > Czyli przed czym?

    Przed brakiem matki tylko z powodu chęci dwóch facetów a nie trudnych
    losów życia.

  • 46. Data: 2021-12-15 21:40:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2021 o 07:41, J.F. pisze:

    > Symbol czasow jest raczej taki, ze papieru sie coraz mniej sprzedaje.
    > Wiec z papieru sie nie wyzyje.
    > A czy sie wyzyje z subskrypcji na internecie ... zobaczymy.

    Raczej ciężko będzie. Papier się kiedyś sprzedawał bo nie było
    alternatywy. Teraz są darmowe portale.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2021-12-15 21:42:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2021 o 12:25, _Master_ pisze:

    > Bądźmy konsekwentni i traktujmy zabijanie "nie płodu" MORDERSTWEM

    Ale wcale nie musimy. O wykroczeniu decyduje sam popełniający. Skoro
    według niego publicznie wisza fotografie zwłok ludzi, to nawet jeśli
    wykroczenia nie popełnił, bo mu się nie udało, to usiłował co jest
    karalne na równi:P Szach mat:P

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2021-12-15 21:43:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2021 o 12:28, _Master_ pisze:

    > Ja świeże jeszcze ciepłe mięso oglądałem co każde święta od przedszkola.
    >
    > Jeśli to nie jest człowiek to nie widzę nic zdrożnego w pokazywaniu tego
    > publicznie.

    No to widać jesteś równie pojebany.

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2021-12-15 21:50:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-grudnia-2021 o 21:43, Shrek pisze:
    > No to widać jesteś równie pojebany.

    Skoro na papierosach można zgodnie z prawem... ;[-)

  • 50. Data: 2021-12-15 21:54:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-grudnia-2021 o 21:42, Shrek pisze:

    > Ale wcale nie musimy. O wykroczeniu decyduje sam popełniający. Skoro
    > według niego publicznie wisza fotografie zwłok ludzi,

    SZACH MAT. Przecież płód to nie człowiek. To nie są zwłoki. ;-)

    Publicznie pokazuje się takie same grupy komórek na papierosach.