  • 31. Data: 2021-12-14 11:05:48
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:sp8g05$le9$...@g...aioe.org...
    W dniu 13.12.2021 o 18:07, J.F. pisze:
> [...]
    azdy-ma-prawo-zatrzymac-homofobiczna-furgonetke-sad-
    uniewinnia.html

    >Tak. Dokładnie to powinni zrobić. Za to biorą wynagrodzenie.

    >Jakie znowu podejrzenia?
    >Jak wlepiają komuś mandat za przejście przez jezdnię na czerwonym, to
    >za podejrzenie przejścia na czerwonym, czy za przejście na czerwonym?

    Wg nich za przejscie, ale przechodzacy moze sie nie zgodzic :-)

    >W przypadku tej furgonetki nagle doznają zaćmienia i znajomość
    >przepisów odblokowuje im się dopiero na przejściach dla pieszych? Tak
    >to działa?

    Moze po prostu nie sa pewni czy to "mowa nienawisci", czy akcja
    informacyjna.
    W koncu wolnosc slowa w kraju jest.

    No ale ktory art KK masz na mysli ?

    J.

  • 32. Data: 2021-12-14 16:42:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 11:05, J.F. pisze:

    > Moze po prostu nie sa pewni czy to "mowa nienawisci", czy akcja
    > informacyjna.
    > W koncu wolnosc slowa w kraju jest.

    A czy przypadkiem grupowy milicjant nie twierdził, że funkcjonariusz nie
    jest od decydowania?
    Skorą nie są pewni, to powinni skierować wniosek do sądu - niech sąd
    rozstrzygnie. Mają już wprawę, więc dlaczego akurat w tym przypadku tego
    nie robią?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 33. Data: 2021-12-15 00:39:22
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Prawdę mówiąc coś sobie przypominam, ale szczegółów to nie. No i chyba
    > wtedy pisałem, że oczywiste jest że gazeta ma pewnien profil i w
    > przeciwieństwie do mediów publicznych ma prawo taki profil mieć. Ale

    Prawo to ma, tak samo jak każdy ma prawo spierdzieć się w czasie
    prelekcji na konferencji, z tym, że niekoniecznie dobrze to o takiej
    osobie świadczy.

    > muszę przyznać, że ostatnio to kłuje w oczy, - zresztą częśc internetowa
    > (wiem że gazeta.pl to wyborcza) szoruje o dno niezależnie od tego że
    > jest w oczywisty sposób stronnicza.

    No ja wymiekłem na początku tego roku. Jakby to było 10zł na miesiąc to
    prenumerowałbym na zasadzie, bo a moze tam zerknę, lub Olin podeśle
    linka :), ale za 30zł to ja przepraszam, ale nie są obecnie tyle dla
    mnie warci.

    > No ale i tak chyba trzymają nawyższy poziom wśród portali. Choć ja już
    > raczej wp - oni przynajmniej nie silą się na jakąś "misję".

    Rzepa trzyma MZ klasę, przy czym miło też obserwować jak robi się
    progresywnie anty-pisowska. Wygląda na to, że wszystkim już się
    przelewa. To jest też ten problem, bo jak się wszystkim przelewa to dosć
    trudno o równowagę w przedstawianiu różnych opinii. Ale trudno czasami
    przekazać zdanie drugiej strony nie będąc periodykiem humorystycznym lub
    propagandową gadzinówką.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2021-12-15 06:10:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prawo to ma, tak samo jak każdy ma prawo spierdzieć się w czasie
    > prelekcji na konferencji, z tym, że niekoniecznie dobrze to o takiej
    > osobie świadczy.

    Moim zdaniem ma prawo i nie widzę w tym nic nadzwyczaj niewłaściwego.
    Mnie czy tobie może się nie podobać, póki co mamy na rynku tyle mediów
    że każdy może sobie wybrać. Problem jest jak "profil" ma medium
    publiczne, bo to powinno być obiektywne.

> [...]
    > prenumerowałbym na zasadzie, bo a moze tam zerknę, lub Olin podeśle
    > linka :), ale za 30zł to ja przepraszam, ale nie są obecnie tyle dla

    Ja jechałem na darmowym gazeta.pl - i nawet tego obecnie nie są warci.
    Wyborczą czytuję od czasu do czasu. NIestety symbol czasów - media są
    "damowe" więc te ambitniejsze muszą zejść z poziomem be zdechną.

    > Rzepa trzyma MZ klasę,

    A... Myślałem że o portalach. Prasy papierowej już praktycznie nie
    czytam. Zresztą jak matce czasem kupuję, to na przeciętną żabkę jest po
    pięć egzemplarzy każdego tytułu. I z tych ambitniejszych ze trzy wracają;)

    > przy czym miło też obserwować jak robi się
    > progresywnie anty-pisowska. Wygląda na to, że wszystkim już się
    > przelewa.

    No widzisz - wolno im mieć "profil" no wolno:P

    > To jest też ten problem, bo jak się wszystkim przelewa to dosć
    > trudno o równowagę w przedstawianiu różnych opinii.

    Zawsze tak było.

    > Ale trudno czasami
    > przekazać zdanie drugiej strony nie będąc periodykiem humorystycznym lub
    > propagandową gadzinówką.

    Korwina czytam;) A tak całkiem poważnie - "angora" jadą po wystkich a
    poziom mają od "nie" i "superekspresu" a kończąc na całkiem poważnych
    artykułach.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2021-12-15 07:41:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.12.2021 o 00:39, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    [...]

> [...]
    >warci. Wyborczą czytuję od czasu do czasu. NIestety symbol czasów -
    >media są "damowe" więc te ambitniejsze muszą zejść z poziomem be

    Symbol czasow jest raczej taki, ze papieru sie coraz mniej sprzedaje.
    Wiec z papieru sie nie wyzyje.
    A czy sie wyzyje z subskrypcji na internecie ... zobaczymy.

    J.

  • 36. Data: 2021-12-15 12:24:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-13-grudnia-2021 o 20:05, RadoslawF pisze:
    > Wedle prawa nie bardzo.

    Czyli to nie jest zwykły zestaw komórek?

    BRAWO

  • 37. Data: 2021-12-15 12:25:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-13-grudnia-2021 o 23:05, Shrek pisze:
    > Więc tym bardziej eksponowanie po mieście nagich zwłok jest co najmniej
    > wykroczeniem?

    Bądźmy konsekwentni i traktujmy zabijanie "nie płodu" MORDERSTWEM

  • 38. Data: 2021-12-15 12:28:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-13-grudnia-2021 o 20:06, Shrek pisze:
    > Pal sześc mnie. Dzieciaki widzo... Trzeba być po prostu pojebanym żeby
    > takie rzeczy robić.

    Ja świeże jeszcze ciepłe mięso oglądałem co każde święta od przedszkola.

    Jeśli to nie jest człowiek to nie widzę nic zdrożnego w pokazywaniu tego
    publicznie.

  • 39. Data: 2021-12-15 12:31:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-13-grudnia-2021 o 16:02, Kviat pisze:

    > Ale przestrzeganie przed czym?

    Przed skutkami wychowywania się w gejowskiej rodzinie?
    Nie wolno przestrzegać?

    > Bo może mową nienawiści jest rozpowszechnianie kłamstw o gejach?

    Podaj może jakieś kłamstwo o gejach.

    np. takie jak było na tablicach pewnego aktywisty/artysty o strefach
    wolnych od lgbt.

  • 40. Data: 2021-12-15 15:28:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2021 12:31:13 +0100, _Master_ wrote:

    > Przed skutkami wychowywania się w gejowskiej rodzinie?
    > Nie wolno przestrzegać?

    Moze i wolno, ale brzmi, jakbys tym gejom cos zlego zarzucal.
    A tego juz nie wolno :-)

    > np. takie jak było na tablicach pewnego aktywisty/artysty o strefach
    > wolnych od lgbt.

    Ale jakie bylo?
    O ile mi wiadomo on tylko stawial/przystawial znak w tych miastach,
    gdzie rada stosowne uchwaly przeglosowala.

    A z tytulowego artykulu:
    "Z głośników nadaje komunikat, że geje adoptują dzieci, by je gwałcić.
    I że przygotowują polskie społeczeństwo do akceptacji pedofilii."

    A na fotce:
    "lobby LGBT chce uczyc dzieci:
    4-latki: Masturbacji
    6-latki: Wyrazania zgody na seks
    ..."

    Prawda, nieprawda?
    A jak prawda, to wolno o tym tak publicznie mowic, czy nie wolno?

    J.