  • 21. Data: 2023-04-07 11:46:08
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 11:26, Shrek pisze:
    > Szczerze mówiąc to nie sądzę, żeby chodziło o rozjeżdzaniu pieszych bo
    > tego to i na bombach im robić nie wolno. Stawiam dolary przeciw
    > orzechom, że (o ile) wypłynie filmik to okaże się że było to klasyczne
    > wyprzedzanie na przejściu gdzie miesięcznie w necie wypływa kilka takich
    > w wykonaniu radiowozów i wtedy policja wymyśla różne tłumaczenia - od
    > głupich do najgłupeszych. To jak - zakładasz się o stówkę?

    Nie mam zielonego pojęcia co tam się wydarzyło, ale wyprzedzanie na
    przejściu to inny rodzaj zdarzenia, niż nieustąpienie pieszym. Nie wiem
    czemu by akurat miał ktoś to pomylić.

    I nie uważam, by jeśli coś robią radiowozy, to akurat od razu było to
    dobre. Policjant też człowiek, i może "pobłądzić". To raczej nie jest
    wzorzec poprawności.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2023-04-07 11:46:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wiezie facet rodzącą żonę, a policja zatrzymuje.
    Znasz ciąg dalszy?

    -----

  • 23. Data: 2023-04-07 11:49:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 11:20, Shrek pisze:
    > Ale nikt nie napisał, że może na czerwonym. Nikt nawet nie kwestionował
    > póki co, że nawet może i ten mandat im się należał. Natomiast porównanie
    > karetki jadącej bez bomb do klienta do taksówki to już poziom
    > "policjant". Oczywiście wiesz, że podobnie jak wy większość akcji robią
    > bez bomb? Pytnie jest tylko takie czy nie dało się tego załatwić po
    > ludzku, żeby chłopaki mogli od razu pojechać robić swoją robotę.
    Jak jeszcze Pogotowie ratunkowe robiło transporty, to u nas były 3
    karetki ratunkowe i 12 transportowe. Transportowe, to po prostu taksówka
    do transportu medycznego. Tam nawet nie musi być ratownika medycznego i
    wystarcza osoby po KPP. Czyli tylko 20% karetek w ogóle prowadzi jakieś
    akcje ratunkowe, reszta, to wyspecjalizowane taksówki. A teraz dodatkowo
    jeździ masa prywatnych karetek, które tylko i wyłącznie robią usługi.
    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2023-04-07 11:51:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 11:42, Shrek pisze:

    > A tak ogólnie to policjanci mieli akcję, więc obstawiam że
    > przypierdalali się do wszystkiego i wszystkich.
    A to z czego wydedukowałeś?
    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2023-04-07 11:56:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia co tam się wydarzyło, ale wyprzedzanie na
    > przejściu to inny rodzaj zdarzenia, niż nieustąpienie pieszym. Nie wiem
    > czemu by akurat miał ktoś to pomylić.

    Dlatego, że na tym polegają tego typu "akcje" żeby robić z igły widły:P

    > I nie uważam, by jeśli coś robią radiowozy, to akurat od razu było to
    > dobre.

    A kto tak napisał?

    > Policjant też człowiek, i może "pobłądzić". To raczej nie jest
    > wzorzec poprawności.

    A powinien, bo inaczej wychodzi na hipokrytę:P

    To jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-04-07 11:58:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > akcje ratunkowe, reszta, to wyspecjalizowane taksówki. A teraz dodatkowo
    > jeździ masa prywatnych karetek, które tylko i wyłącznie robią usługi.

    Skoro się dyspozytor pluł przez radio, to znaczy że jednak do czegoś w
    domysle pożytecznego byli potrzebni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-04-07 11:59:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to z czego wydedukowałeś?

    Że mieli akcję (to z artykułu) czy że wtedy się przypierdalają jak się
    da bo taki mają rozkaz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-04-07 12:00:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 11:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wiezie facet rodzącą żonę, a policja zatrzymuje.
    > Znasz ciąg dalszy?

    Artykuł w ogólnopolskich portalach że policjant zachował się jak
    człowiek. Normalnie sensacja na skalę "człowiek pogryzł psa";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-04-07 12:05:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 11:58, Shrek pisze:
    > Skoro się dyspozytor pluł przez radio, to znaczy że jednak do czegoś w
    > domysle pożytecznego byli potrzebni.

    Bez wątpienia byli. Wiesz, że dyspozytor, to po prostu kolejny ratownik
    siedzący w bazie i próbujący ogarnąć całość?

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2023-04-07 12:07:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 11:56, Shrek pisze:

    > Dlatego, że na tym polegają tego typu "akcje" żeby robić z igły widły:P

    Tego rodzaju, to jakiego to rodzaj?

    > A kto tak napisał?
    > A powinien, bo inaczej wychodzi na hipokrytę:P

    Tyle, ze w Twoich oczach. Bo mądrzy ludzie zdają sobie sprawę z realiów.

    > To jak?

    Przecież również dobrze możemy monetą rzucać.

    --
    Robert Tomasik