  • 1. Data: 2023-04-06 20:20:09
    Temat: 8 latek z częstochowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.rmf24.pl/regiony/slaskie/news-gehenna-8-
    latka-z-czestochowy-mops-publikuje-komunikat,nId,670
    1769#crp_state=1

    No kurwa pięknie - wygląda na to że wszyscy - mops, dzielnicowy, sąd
    rodzinny, szkoła, szkolny psycholig przyglądali się a dzieciak w
    miedzyczasie był bity tak że ma nie leczone złamania - wszyscy patrzyli
    i nikt kurwa nie zauważuł.

    Widocznie nie było podstaw. Tak własnie kończy się "nie ma podstaw"
    przez wszystkie służby - jak mówił ten od apelu w wojsku na youtubie
    "jak jest przyzwolenie, żeby się chujna działa, to właśnie tak się
    dzieje". Takie się właśnie kończy tomasikowanie "nie ma podstaw" żeby
    dupę ruszyć i w międzyczasie poszukać roweru w gaciach u obywatela dla
    symulowania roboty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-04-06 21:43:04
    Temat: Re: 8 latek z częstochowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Apr 2023 20:20:09 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > rodzinny, szkoła, szkolny psycholig przyglądali się a dzieciak w
    > miedzyczasie był bity tak że ma nie leczone złamania - wszyscy patrzyli

    Nie piszą, co było zlamane - czasem trudno zauwazyc.

> [...]
    > dzieje". Takie się właśnie kończy tomasikowanie "nie ma podstaw" żeby
    > dupę ruszyć i w międzyczasie poszukać roweru w gaciach u obywatela dla

    czekaj czekaj, przyznaj tez troche racji poszczególnym służbom.
    MOPS wyglada na to, ze cos tam robił. W koncu to chyba nie powininiem
    im siedziec w domu i pilnowac. Nawet jakies wnioski do sądu pisal.
    Dzielnicowy ... niby wspolpracował, ale jak MOPS sie zajmuje,
    to przeciez nie musi.
    Tym niemniej - jakos zauwazyli powrot rodziny w marcu.
    Nie wiemy gdzie - na stare mieszkanie?
    MOPS przechodził i sie zainteresował, czy dzielnicowy wykrył?

    W polowie marca dziecko trafiło na SOR ze złamaną ręką.
    Zlamania u dzieci - rzecz normalna. Nic podejrzanego lekarze poza tym
    nie zauwazyli. Gdzie złamał - pismaki nie piszą.
    Moze w szkole na WF ?
    To to jest to "nieleczone zlamanie", bo "moglo powstac nawet miesiac
    wczesniej" ?

    MOPS wizytował rodzinę jeszcze 29 marca - to chyba tez dobrze
    swiadczy? (o ile prawdziwe).

    "i spowodowanie u niego licznych złamań kończyn oraz rany
    oparzeniowe."

    To kiedy te zlamania - w ostatnich dniach, czy w dłuzszym okresie?

    J.

  • 3. Data: 2023-04-06 21:51:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 21:43, J.F pisze:

    > Nie piszą, co było zlamane - czasem trudno zauwazyc.

    Może - ale raczej ciężko mi uwierzyć, że nikt nic nie widział. Po prostu
    każdy uznał, że to problem "tych drugich" i w zasadzie to w granicach
    patonormy:(

> [...]
    > im siedziec w domu i pilnowac. Nawet jakies wnioski do sądu pisal.
    > Dzielnicowy ... niby wspolpracował, ale jak MOPS sie zajmuje,

    Dokładnie tak to w praktyce wygląda - każdy twierdzi, że to sprawa tego
    drugiego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!