  • 131. Data: 2023-04-09 04:04:12
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zgadza się - większość akcji robią bez bomb, ale jednak są na akcji.

    > Są powody dla których się do mniej pilnych (ale nie znaczy to że
    > dodatkowe 20 minut jest bez znaczenia) jeździ się bez bomb. Choćby takie
    > że ludzie by pierdolca dostali a i kierowcy przestaliby tak
    > entuzjastycznie reagować, gdyby każdy samochód z kogutami jeżdził cały
    > czas na bombach.

    > Ale nikt ich o to nie prosił. Z art wynika, że poprosili o wyjaśnienie
    > sytuacji po akcji i tyle.
    >
    > Nikt o asystę nie prosił.

    No przecież zasugerowałeś to jako ludzkie rozwiązanie. Czy Cię źle
    zrozumiałem?

    --
    Marcin

  • 132. Data: 2023-04-09 05:35:19
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem jak gdzie indziej, ale u nas z pacjentami z udarami i zawałami
    > jeżdzą normalnie (chyba że są korki oczywiście) bo tak naprawdę to nie
    > ma specjalnie znaczenia czy będziesz w szpitalu w 10 czy 12 minut.

    Znaczenia nie ma, ale dziwne, że tak się podkładają. Przecież jak pacjent
    w tej karetce kopnie w kalendarz i wyjdzie na to, że karetka nie jechała
    na bombach, to ktoś dostanie po dupie.

    --
    Jaki jest najlepszy sposób na katar?
    - Dwie tabletki Laxigenu i strach kichnąć...