  • 1. Data: 2023-04-07 14:51:18
    Temat: pismaki 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Taka tam informacja
    https://www.rmf24.pl/regiony/wroclaw/news-dariusz-z-
    skazany-za-seksualne-wykorzystywanie-maloletnich-z,n
    Id,6703800#crp_state=1

    Ale ...
    -kiedy zostal skazany,
    -co sie stało, że Filipinczycy zwolnili ... no dobra - to moze zbyt
    skomplikowane, na przecietego sluchacza,

    -jak sie w takim razie znalazl naa Okęciu?

    J.

  • 2. Data: 2023-04-07 18:15:14
    Temat: Idiota Jarek Fox
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    J.F w

    > Taka tam informacja
    > https://www.rmf24.pl/regiony/wroclaw/news-dariusz-z-
    skazany-za-seksualne-wykorzystywanie-maloletnich-z,n
> [...]

    W 2016...
    <https://tvn24.pl/wroclaw/pedofil-z-polski-zatrzyman
    y-na-filipinach-dariusz-sz-prowadzil-dom-dziecka-we-
    wroclawiu-5022357>

    Nudzi ci sie trolliku znowu?

    --
    Tomasz

  • 3. Data: 2023-04-07 20:55:57
    Temat: Re: pismaki 2
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 14:51, J.F pisze:
    > -co sie stało, że Filipinczycy zwolnili ... no dobra - to moze zbyt
    > skomplikowane, na przecietego sluchacza,

    Przeważnie warunkiem deportacji jest uznanie w kraju, z którego jest
    deportowana osoba popełnionego przez niego czynu również za
    przestępstwo. Mogę się mylić, ale zdaje się, że prawo filipińskie
    niekoniecznie chroni kobiety czy dzieci w takim stopniu, jak polskie.

    > -jak sie w takim razie znalazl naa Okęciu?

    Stawiam na to, że po zwolnieniu go przez filipińczyków uznał, że sprawa
    jest wyjaśniona ostatecznie i nic mu w Polsce nie grozi.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-04-07 21:03:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > skomplikowane, na przecietego sluchacza,
    >
    > -jak sie w takim razie znalazl naa Okęciu?

    "
    Najlepsze dla mnie jest to:
    "(Polski) Sąd skazał mężczyznę na 4 lata pozbawienia wolności" "Po
    niespełna dwóch latach podejrzany został zwolniony z filipińskiego aresztu."
    Czyli *już zaraz* będzie kandydatem do przedterminowego zwolnienia warunkowego?

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2023-04-07 21:10:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Stawiam na to, że po zwolnieniu go przez filipińczyków uznał, że
    > sprawa jest wyjaśniona ostatecznie i nic mu w Polsce nie grozi.

    Albo inaczej: w areszcie na Filipinach już odsiedział niemal połowę kary
    zasądzonej w Polsce (niemal dwa lata z zasądzonych czterech) i mógł
    skalkulować że ma duże szansę w parę miesięcy rozwiązać sprawę
    nieodsiedzianego wyroku.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2023-04-08 01:29:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-07, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > zasądzonej w Polsce (niemal dwa lata z zasądzonych czterech) i mógł
    > skalkulować że ma duże szansę w parę miesięcy rozwiązać sprawę

    Być może też macie trochę zbyt optymistyczny obraz Filipińskich służb i
    wymiaru sprawiedliwości. Filipiny to miejsce gdzie ląduje bardzo wielu
    obywateli pierwszego świata, którzy mają jakieś problemy z prawem. Tu
    jeden z czołowych przedstawicieli nurtu:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Le_Roux ...skądinąnd znany też
    swojego czasu jako twórca popularnego truecrypt.

    Natomiast niezmiernie ciekawym co skłoniło Dariusza Z do powrotu do
    Europy, wobec raczej oczywistych dla niego konsekwencji.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2023-04-08 09:12:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Natomiast niezmiernie ciekawym co skłoniło Dariusza Z do powrotu do
    > Europy, wobec raczej oczywistych dla niego konsekwencji.

    Może doszedł do w sumie niegłupiego wniosku, że lepiej u nas odsiedzieć
    niż na filipinach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-04-08 09:54:08
    Temat: Re: Idiota Jarek Fox
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Apr 2023 18:15:14 +0200, To.Ja wrote:
> [...]
    >
    > W 2016...
    > <https://tvn24.pl/wroclaw/pedofil-z-polski-zatrzyman
    y-na-filipinach-dariusz-sz-prowadzil-dom-dziecka-we-

    To ma pokazywac jakosc pismakow.
    Ty znalazles, a oni nie?

    J.

  • 9. Data: 2023-04-08 09:55:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 Apr 2023 21:10:17 +0200, A. Filip wrote:

> [...]
    > zasądzonej w Polsce (niemal dwa lata z zasądzonych czterech) i mógł
    > skalkulować że ma duże szansę w parę miesięcy rozwiązać sprawę

    Polski sad uzna, czy nie ma podstaw?

    J.

  • 10. Data: 2023-04-08 09:58:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Apr 2023 09:12:03 +0200, Shrek wrote:

    > Może doszedł do w sumie niegłupiego wniosku, że lepiej u nas odsiedzieć
    > niż na filipinach.

    Ale na Filipinach jak rozumiem nic mu juz nie groziło?

    Czy normalna deportacja, na zasadzie "takich tu nie chcemy" ?

    Jeszcze gdzies tam po drodze paszport mógł mu sie skonczyc, i wyjazd
    utrudnic, albo i podstawe do deportacji dac.

    J.