eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKamilowi D. grozi nie mniej niż 5, a maksymalnie nawet 25 lat więzienia › Re: Kamilowi D. grozi nie mniej niż 5, a maksymalnie nawet 25 lat więzienia
  • Data: 2019-12-03 12:38:04
    Temat: Re: Kamilowi D. grozi nie mniej niż 5, a maksymalnie nawet 25 lat więzienia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-03 o 12:24, A. Filip pisze:

    > Po rozwodzie nie ma wspólnoty majątkowej. Majątek po rozwodowy
    > przypadający b. żonie (50%?) jest IMHO poza zasięgam tego weksla
    > dopóki nie wyjdzie że to jej podpis.

    Owszem.

    > Byłaby ta cała sprawa jakby
    > bank nie chciał egzekwować weksla od b. żony? Ja jakoś nie obstawiam że
    > to doniesienie jest nastawione na "zaledwie" przeciąganie egzekucji
    > weksla od b. żony.

    Praktyka podpisywania się "za żonę" jest stosunkowo częsta, więc tak
    zupełnie bym tego nie wykluczał. Wręcz przeciwnie - jest bardzo
    prawdopodobna. Wiele takich spraw nigdy nie wychodzi na jaw, bo nie ma
    potrzeby użycia sfałszowanych dokumentów, a jeśli już, to jeśli
    małżonkowie są nieskłóceni, to załatwiają to we własnym gronie.

    --
    Liwiusz