eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKamilowi D. grozi nie mniej niż 5, a maksymalnie nawet 25 lat więzienia › Re: Kamilowi D. grozi nie mniej niż 5, a maksymalnie nawet 25 lat więzienia
  • Data: 2019-12-03 12:24:41
    Temat: Re: Kamilowi D. grozi nie mniej niż 5, a maksymalnie nawet 25 lat więzienia
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Dla banku ryzyka wtórnego nie widzę. Co najwyżej dla pracowników
    > banku, jeśli się okazałoby, że wiedzieli o sfałszowanym podpisie i
    > chcieli to ukryć przed bankiem, czyli że działali ze sprawcą w zmowie.

    Ależ ja się z tym zasadniczo zgadzam i szansę że bank "jakby co" się nie
    wyłga czarnymi owcami/pracownikami są jeszcze mniejsze. Różnica między
    nami jak dla mnie sprowadza się zasadniczo do innego stawiania akcentów
    i pomijania lub nie (znacznie) mniej prawdopodobnych scenariuszy.
    [Ja się zajmuje w sporej części sytuacjami gdy gówno trafia w
    wentylator, to wykrzywia spojrzenie na świat :-) ]

    > http://www.remitent.pl/jak-wyglada-weksel-kamila-dur
    czoka/8480
    > Na wekslu znajdują się dwa podpisy, więc przynajmniej jeden dłużnik
    > (Kamil Durczok) odpowiada za zapłatę.

    Po rozwodzie nie ma wspólnoty majątkowej. Majątek po rozwodowy
    przypadający b. żonie (50%?) jest IMHO poza zasięgam tego weksla
    dopóki nie wyjdzie że to jej podpis. Byłaby ta cała sprawa jakby
    bank nie chciał egzekwować weksla od b. żony? Ja jakoś nie obstawiam że
    to doniesienie jest nastawione na "zaledwie" przeciąganie egzekucji
    weksla od b. żony.

    --
    A. Filip