  • 21. Data: 2003-03-14 12:20:47
    Temat: Odp: KOMORNIK
    Od: "Adam" <b...@i...pl>

    Użytkownik Monika <p...@c...ifj.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4se7a$ivb$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > no ale jednak troche sprawiedliwosci jednak jest, bo liczy sie jednak
    slowo
    > pod przysiega a nie tylk owidzimisie sadu...chociaz pewnie jak bedzie
    chcial
    > to i nie uzna tych przyrzeczen albo co innego ...
    >
    > M.

    Wydaje mi sie ze najlepiej zrob liste rzeczy ktore sa Twoje,napisz
    oswiadczenie ze sa Twoje i zostaw to oswiadczenie wlascicielowi,aby ten
    pokazal komornikowi kiedy przejdzie z egzekucja.Mysle ze to powinno
    wystarczyc i co najwyzej to komornik moze zadac od Ciebie przedstawienia
    dowodow na to ze te rzeczy sa Twoje,czyli rachunkow lub potwierdzenia
    swiadkow.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 22. Data: 2003-03-14 16:16:57
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Adam <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4sh5s$ckn$...@n...lublin.pl...
    > Nie jestem prawnikiem ale wynaje mi sie,a nawet mam pewnosc ze nie masz
    > racji.
    Być moze nie sprzeczam się mogę sie mylić ...

    Troche inaczej wyglada kwestia w przypadku stawiajacej to pytanie
    > Moniki,bo ona stwierdzila ze nie posiada umowy najmu i wtedy rzeczywiscie
    ze
    > to sa jej rzeczy musi udowodnic poprzez rachunki lub swiadkow.

    własnie o to miedzy innymi chodzi a ponadto komornik moze zechciec
    zabezpieczyć majatek na poczet dlugów i sprawdzić co nalezy do dłużnika ...

    Natomiast
    > jesli przykladowo wynajmuje mieszkanie na umowe najmu to komornik nie ma
    > nawet prawa wejscia do wynajmowanego przeze mnie mieszkania,chyba ze
    > zadluzenie dotyczy mnie samego.

    zgadza się ma jednak prawo domagać sie od dłuznika opróznienia lokalu celem
    poddania go pod młotek jesli jest własnością dłuznika ...

    Co najwyzej to ma prawo wejsc na komorne
    > ktore zamiast wlascicielowi bede placil komornikowi.J

    a tu sie nie zgodze bo jak wcześniej zauważyłes nie Ty jestes dłuznikiem
    wiec nic tobie nakazać nie może...

    esli nadal twierdzisz
    > ze komornik ma prawo zrobic zajecie na rzeczach wynajmijacego na umowe
    > wynajmu mieszkanie za wierzytelnosci wlasciciela mieszkania to przedstaw
    > konkretnie w oparciu o jakie przepisy prawa.To prawda ze Polska nie jest
    > normalnym krajem,ale na Boga nie siejmy paniki i nie robmy z igiel
    > widlow:-).

    to nie sianie paniki bo daleka jestem od tego ...słyszałes o wynajmowanych
    mieszkaniach z całym uposażeniem ? jestes pewny ,że komornik nie może w
    takim mieszkaniu dokonać egzekucji w obecności dłużnika ?

    Sandra

  • 23. Data: 2003-03-14 17:25:22
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > Co najwyzej to ma prawo wejsc na komorne
    > a tu sie nie zgodze bo jak wcześniej zauważyłes nie Ty jestes dłuznikiem
    > wiec nic tobie nakazać nie może...

    A nie nazywa się to egzekucja z wierzytelności?

    KG

  • 24. Data: 2003-03-14 17:47:25
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Adam <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4t4ct$98u$...@n...lublin.pl...
    > Dlaczego ? - alez moze.Skoro ja place czynsz dluznikowi to sa to dochody
    > dluznika ktore komornik ma prawo zajac,tak samo zreszta jak wynagrodzenie
    za
    > prace,a dla mnie bedzie to przeciez obojetne komu place czynsz.

    masz racje ale ja osobiście gdy zaproponowałby mi to ,to powiedziałabym
    Panie nie jestem jego pracodawcą i tyt. wg. ,ktorego mam robić potrącenia
    mnie nie obowiązuje ...załatwiaj sobie Pan z dłużnikiem swoje sprawy ...
    badź pewny ,że ja tak bym Pana komornika załatwiła ... bo jestem Sandra i
    mam swoje podejscie do życia ... no chyba ,ze to sąd by mi nakazal to co
    innego ale ble ble pana komornika nie ruszyłoby mnie ...

    Sandra

  • 25. Data: 2003-03-14 17:48:26
    Od: "Adam" <b...@i...pl>

    Użytkownik Sandra <J...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4svbe$8tj$...@a...dialog.net.pl...

  • 26. Data: 2003-03-14 22:34:05
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > A nie nazywa się to egzekucja z wierzytelności?

    :-) no tak to sie nazywa ale to nie jest takie proste jak się nazywa ;-)

    Sandra

  • 27. Data: 2003-03-15 06:56:43
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:

    > :-) no tak to sie nazywa ale to nie jest takie proste jak się nazywa ;-)

    I dalej twierdzisz, że komornik nie ma tu żadnych praw? :)

    KG

  • 28. Data: 2003-03-15 07:57:32
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > I dalej twierdzisz, że komornik nie ma tu żadnych praw? :)

    prawa to on ma ale do mnie :-)

    Sandra

  • 29. Data: 2003-03-15 08:02:14
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <J...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4umf1$kkn$...@a...dialog.net.pl...
    > prawa to on ma ale do mnie :-)

    brakuje tu nie do mnie:-)))

    Sandra

  • 30. Data: 2003-03-15 20:35:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Sandra" <J...@w...pl> popełnił 15 mar 2003 na pl.soc.prawo utwór

    Witam,
    Skoro Szacowni Bywalcy już o komornikach...
    Czy komornik (sądowy) ma obowiązek "aktywnie" poszukiwać
    źródeł zaspokojenia wierzycieli?
    Pytam, bo znany mi jest przypadek gdy komornik ograniczył swoje działania
    do wysłania pisma do banku dłużnika i o zajęciu nb pustego konta.
    Wierzyciel został przez komornika wezwany do podania innych rachunków
    bankowych wierzyciela (tajemnica bankowa się tu kłania).
    Wierzyciel wie że dłużnicy posiadają mienie ruchome zarówno w siedzibie
    firmy (spółka cywilna) jak mieszkaniach prywatnych i jest to, jak się
    wydaje jedyne możliwe źródło zaspokojenia wierzytelności.
    Jak wpłynąć na komornika żeby egzekucję przeprowadził właśnie z tych źródeł
    w najbardziej kłopotliwy dla siebie sposób?

    --
    pozdro
    poreba