    From: "Sandra" <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KOMORNIK
    Date: Fri, 14 Mar 2003 18:47:25 +0100

    Użytkownik Adam <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4t4ct$98u$...@n...lublin.pl...
    > Dlaczego ? - alez moze.Skoro ja place czynsz dluznikowi to sa to dochody
    > dluznika ktore komornik ma prawo zajac,tak samo zreszta jak wynagrodzenie
    za
    > prace,a dla mnie bedzie to przeciez obojetne komu place czynsz.

    masz racje ale ja osobiście gdy zaproponowałby mi to ,to powiedziałabym
    Panie nie jestem jego pracodawcą i tyt. wg. ,ktorego mam robić potrącenia
    mnie nie obowiązuje ...załatwiaj sobie Pan z dłużnikiem swoje sprawy ...
    badź pewny ,że ja tak bym Pana komornika załatwiła ... bo jestem Sandra i
    mam swoje podejscie do życia ... no chyba ,ze to sąd by mi nakazal to co
    innego ale ble ble pana komornika nie ruszyłoby mnie ...

    Sandra