  • 41. Data: 2010-12-12 19:32:29
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2010 12:20 PM, Ajgor wrote:

    > A jesli ktos nie ma kalkulatora z systemem szesnastkowym, bo na przykład...
    > nie potrzebuje?
    > Bierzesz pod uwage mozliwosc, ze nie kazdy potrzebuje do zycia tego samego,
    > co Ty?
    > Kiedys pisalem programy w asssemblerze, i takie rownania w ukladzie
    > szesnastkowym liczylem w pamieci.
    > Ale to bylo lata temu, i teraz mi sie nie chce :)

    chrzanisz
    uzywasz windows i nie masz alkulatora.
    tramwaj przejechal

  • 42. Data: 2010-12-12 19:54:38
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to si&ecirc; nie nadaje do s&plusmn;du?
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 12.12.2010 20:31, Ajgor wrote:
    > Stiega Larssona nie znasz?? Uuuu... Ja bym sie nie przyznawal :)

    No po prostu zacząłem się zastanawiać, bo opisywane klimaty jakieś takie
    znajome. Jakby z naszego grajdołka.

    Chociaż w sumie jeszcze chyba nie wpadł na pomysł powołania osoby z
    wykształceniem zawodowym krawieckim na biegłego z zakresu rachunkowości.
    A naszemu systemowi się to udało. I wiele innych podniosłych osiągnięć.

    mi

  • 43. Data: 2010-12-12 20:55:02
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:31, Ajgor pisze:
    > Stiega Larssona nie znasz?? Uuuu... Ja bym sie nie przyznawal :)

    Nie przesadzaj, literatury to on nie zrewolucjonizował. Taki sobie
    pisarzyna;)

  • 44. Data: 2010-12-12 20:56:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:32, witek pisze:
    > chrzanisz
    > uzywasz windows i nie masz alkulatora.
    > tramwaj przejechal

    Tam zaraz Windows'a Windows jest płatny, w Linuxie też jest;)

  • 45. Data: 2010-12-12 21:00:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2010 2:56 PM, Tomaszek wrote:

    > Tam zaraz Windows'a Windows jest płatny, w Linuxie też jest;)

    ale on ma windows

  • 46. Data: 2010-12-12 21:08:51
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > One nawet nie są losowe w automatach do gry. Grałem kiedyś na takim w

    W kasynach wszystkie maszyny maja zadane prawdopodobieństwo
    wygranych i jest to bardzo skrupulatnie kontrolowane, nawet w skali całego
    lokalu.
    Jeśli ktoś przed tobą wygrał większa sumę to możesz iść do domu.

  • 47. Data: 2010-12-12 21:18:30
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    "Piotrek" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Któregoś ranka przypadkiem trafiłem na jednym z kanałów na telegrę

    > Teraz wkraczają na nowe tory i zaczęli po prostu oszukiwać? Czy to się nie
    > nadaje do sądu?

    Prawdopodobnie umowa albo regulamin takiej gry, jak i wszystkich pewnie
    poważnych
    "teleturnieji" i "konkursów" TV mówi jedynie o udziale w show telewizyjnym a
    nie w zawodach z konktretnymi zasadami z konkretnymi nagrodami.
    A zasadą nadrzędną show jest że ma to być fan dla widzów a nie konkurs
    sam w sobie i nic dziwnego że często w turniejach na wiedzę encyklopedyczną
    wytną jakiegoś mózgowca a zwycięży nieoczekiwanie "barbi"

  • 48. Data: 2010-12-12 21:32:12
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości news:ie3cqv$uso$2@news.onet.pl...

    > Nie przesadzaj, literatury to on nie zrewolucjonizował. Taki sobie
    > pisarzyna;)

    A ti tylko rewolucjonisci sa "nietacysobie"? Potrafi dobrze pisać, wymyslac
    skomplikowane fabuly, i to sie liczy.

  • 49. Data: 2010-12-12 21:34:59
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Zygmunt" napisał w wiadomości news:ie3e77$av2$1@news.onet.pl...

> [...]
    > encyklopedyczną
    > wytną jakiegoś mózgowca a zwycięży nieoczekiwanie "barbi"

    No wiesz.. Regulamin nie usprawiedliwia oszustwa. Inaczej kazdy zlodziej w
    sadzie by sie bronil,
    ze "wprawdzie kradl, ale robil to zgodnie z opracowanym przez siebie
    regulaminem, wiec jest niewinny" :)
    I nie sadze tez, zeby opracoweali jakis regulamin nowej matematyki :)

  • 50. Data: 2010-12-12 22:52:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papuso Smurfo" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > a ty pacanie pszed liczeniem zamień liczby z dziesietnego na dziewiatkowy,
    > gdzie cie ku*** uczono działań matematycznych w jednym systemie na
    > liczbach
    > w innym systemie, w podstawufce?:O)

    Przeciez zamienilem debilu!