  • 1. Data: 2010-12-11 14:20:00
    Temat: Przedawnienie
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    witam,

    otrzymalam od jakies firmy list polecony ze nie zaplacilam im za jakas czesc
    kolekcji ksiazek dla dzieci. Kwota niewielka ok 30zeta. Ksiazki byly ponoć
    wyslane do mnie w pazdzierniku 2007. Ksiazeczek juz nie mam - dziecko z nich
    wyroslo. Wydaje mi sie ze zaplacilam za nie ale przekopalam szuflade z
    rachunkami i nie znalazlam potwierdzenia. Oczywiscie straszą firma intrum
    justitia jesli nie zaplace. Teraz mam pytanie - napisac do nich ze nie wiem
    czy zaplacilam czy nie bo nie mam obowiazku przetrzymywac faktur tego typu w
    nieskonczonosc a jak rozumiem naleznosc zakladajac ze nie jest zaplacona
    przedawnila sie czy po prostu nic nie robic? Moge tez zaplacic dla swietego
    spokoju - to nie majatek ale zakladam jednoczesnie ze jesli mialam do
    zaplacenia to zaplacilam wtedy te 3lata temu

    Pzdr

    LH

  • 2. Data: 2010-12-11 14:34:15
    Temat: Re: Przedawnienie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Lady_Heather" <l...@g...pl> napisał

> [...]
    > czesc
    > kolekcji ksiazek dla dzieci. Kwota niewielka ok 30zeta. Ksiazki byly

    I wysłali Ci je bez zapłaty z góry?
    Bo nawet przy pobraniówce listonosz najpierw bierze kasę, a potem wydaje
    przesyłkę.
    Dziwna firma.

> [...]
    > nieskonczonosc a jak rozumiem naleznosc zakladajac ze nie jest zaplacona
    > przedawnila sie czy po prostu nic nie robic?

    W świetle właśnie dogorywającego wątku "Kruk nęka telefonicznie" wychodzi
    na to, że najlepiej nic nie robić :)

    K.

  • 3. Data: 2010-12-12 12:32:36
    Od: "Papusu Smurfo" <d...@b...pl>

    Órzytkownik "Lady_Heather" napisał:
> [...]
    > spokoju - to nie majatek ale zakladam jednoczesnie ze jesli mialam do
    > zaplacenia to zaplacilam wtedy te 3lata temu

    poinformuj innych co to za firma!:O)