  • 21. Data: 2010-12-12 17:03:50
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 17:45, SDD pisze:
    > Tylko w oczach jakiegos niewielkiego myslacego prawidlowo odsetka
    > spoleczenstwa.
    > W demokracji wiekszosc ma racje - a wiekszosc mysli "inaczej" :)

    I to mnie szczerze przeraża:(

  • 22. Data: 2010-12-12 17:05:40
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to si&ecirc; nie nadaje do s&plusmn;du?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2q0l$ctg$1@news.onet.pl...

> [...]
    > warianty w slownikach stosownego jezyka zostana przez graczy wyczerpane -
    > z uwzglednieniem ewentualnyc podpowiedzi takze generowanych dynamicznie -
    > stosownie do uprzednio udzielonych odpowiedzi graczy - to dopiero wtedy
    > jedyna mozliwa odpowiedz jest uznawana za prawidlowa i gra sie konczy.
    >
    > Moze ewentualnie uplyw czasu przeznaczonego na gre oraz monity z systemu
    > audioteksowego o ilosci zarobionej kasy takze maja wplyw na uznanie
    > dotychczas nie zanegowanej, pasujacej do wszystkich dotychczasowych
    > wskazowek odpowiedzi jaka po uplywie tego czasu padnie.

    Masz rację, ale... No właśnie...
    Tylko jest jedno małe "ale"...
    Takie wałki można robić z pytaniem, na które można dac wiele prawidlowych
    odpowiedzi.
    Ale matematyka to jest matematyka. Jest scisla. Tu na pytanie o rozwiazanie
    jest zaawsze JEDNA prawidlowa odpowiedz.
    I jesli ktos ja podaje, a panienka z okienka twierdzi, ze jest zla, a na
    koniec podaje jakis wynik z sufitu, to to jest ewidentne oszustwo.
    Do sadu sie raczej nie nadaje, ale mysle, ze do jakiejs rady etyki mediow
    jak najbardziej.

  • 23. Data: 2010-12-12 17:06:52
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2uc1$6g7$1@news.onet.pl...

    > Jezeli tak jest to moze to byc jakas strategia dla graczy.
    > Napisac sobie odpowiedni soft, wrzucić słownik z odpowiednio opracowanymi
    > haslami, wpisywac udzielone dotychczas odpowiedzi i probowac "znalezc
    > wolna linie" dopiero wowczas, gdy pozostanie jedyna mozliwosc.

    Wtedy oczywiście "przypadkowo" sie nie dodzwonisz.

  • 24. Data: 2010-12-12 17:12:22
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

> [...]
    > rzeczywiście prawidłowa (jak słusznie zauważyłeś, 115) padła w trakcie
    > programu z ust graczy przynajmniej dwukrotnie i została uznana za błędną.
    > Chciałem się właśnie dowiedzieć jak wygląda od strony prawnej
    > organizowanie
    > konkursów, w których za prawidłowe rozwiązanie uznawane jest rozwiązanie
    > błędne. Albo zmienili typowe znaczenie symboli "+" i "x" na potrzeby
    > zagadki
    > (uprzedzając o tym na wstępie), albo liczyli w innym systemie liczbowym
    > (uprzedzając o tym na wstępie), albo ten program powiniem zostać

    Moze pierwszy nawias (lewy) w rzeczywistosci nie byl nawiasem, tylko
    rzymskim "c"?
    Nigdy nie wiadomo, jakie chore pomysly urodza sie tym zlodziejom w
    glowach...

  • 25. Data: 2010-12-12 17:14:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2010 10:37 AM, SDD wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie tylko wynik.
    > Dwa skladniki sumy sa liczbami dwucyfrowymi. W innym systemie liczbowym
    > takze i one co innego beda oznaczaly.

    zalozylem, ze po prostu nalezalo podac wynik w konkretnym systemie, ale
    samo wyrazenie bylo w dziesietnym.
    ale nie udalo mi sie znalezc systemu, w ktorym by to pasowalo.
    no chyba, ze to jakis osemkowy i trzy czwarte.

  • 26. Data: 2010-12-12 17:15:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ale matematyka to jest matematyka. Jest scisla. Tu na pytanie o
    > rozwiazanie jest zaawsze JEDNA prawidlowa odpowiedz.

    Niekoniecznie.
    Np. na pytanie "Podaj x spelniajacy rownanie:
    x^3 - 6x^2 + 11x - 6 = 0
    prawidlowe odpowiedzi sa az trzy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2010-12-12 17:17:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *SDD* napisał(-a):

> [...]
    > Swiadczy
    > o tym chocby popularnosc kasyn internetowych.
    >
    > O ile jeszcze mozna zrozumiec pojscie do prawdziwego kasyna, gdzie
    > przewaga matematyczna kasyna jest kilkuprocentowa (jak w ruletce), a
    > czasem nawet - jak w Black Jacku - stosujacy podpowiednia strategie i
    > dysponujacy ponadprzecietna pamiecia gracz moze zyskac przewage
    > matematyczna nad kasynem, o tyle normalnie myslacy czlowiek nie jest w
    > stanie pojac, co kieruje grajacymi na prawdziwe pieniadze z kasynem
    > internetowym, gdzie nie ma sie zadnej gwarancji, ze wyniki sa

    One nawet nie są losowe w automatach do gry. Grałem kiedyś na takim w
    pokera. Po wygranej był taki bonus, że trzeba było zgadnąć jaką kolejną
    kartę automat "wylosuje" - wyższą czy niższą. No i jak już dochodziłem
    do finału a miałem zgadnąć czy nastepna wylosowana bedzie wyższa czy
    niższa od 2 i zadeklarowałem że wyższa, to automat kilka razy z
    maniackim uporem na ułamek sekundy wrzucał też 2 jako kartę najniższą.
    Niestety, nie zgadzało mu się z moją deklaracją i musiał uznać moją
    wygraną. Gdybym miał 3 i zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa
    zadeklarował kartę wyższą, to wbrew temu rachunkowi zostałaby
    "wylosowana" 2. W internecie mowy nie ma o losowości. Wynik zawsze
    będzie zmanipulowany na korzyść organizatora.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 28. Data: 2010-12-12 17:17:14
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > To przepraszam, źle zrozumiałem.
    > Podejrzewam to ktoś lub sama prowadząca sobie karteczki pomerdała.
    > Te dwie osoby mogą wnieść protest i próbować dochodzić wygranej.
    > Podejrzewam że stacja TV będzie wolała zapłacić od reki dwie
    > dodatkowe wygrane niż doprowadzić do kompromitującej ją rozprawy
    > w sądzie.

    Stacja wysle bardzo dobrze oplacanych prawnikow, ktorzy chorymi pokretnymi
    wypowiedziami ponad wszelka watpliowsc
    udowodnia, ze pozywajacy sie myla. A sedzia bojac sie kompromitacji przyzna
    im racje. Dzieki temu stacja udowodni swoja wiarygodnosc,
    i podniesie liczbe frajerow, ktorzy beda chcieli sie dac skroic.

    Cholera chyba sie za duzo Stiega Larssona naczytalem :)

  • 29. Data: 2010-12-12 17:20:05
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2rbg$oib$1@news.onet.pl...

    > Inny system liczbowy nie wchodzi w rachube, bo liczby trzycyforowe z
    > czworka na poczatku z trzycyfrowych liczb z jedynka w systemie
    > dziesiatkowym wychodza dopiero w systemach szostkowym i piatkowym, a
    > pojawienei sie cyfry 8 wskazuje, ze najnizsza calkowita podstawa systemu
    > moze byc dopiero liczba 9.

    No to co? W swiecie komputerow powszechnie jest stosowany system
    heksadecymalny. Sorki.. Szesnastkowy.
    Jesli to wymyslali szpece od kmputerow, to w systemie szesnastkowym licza
    rownie biegle, jak w dziesietnym.
    Wszystkie te liczby wchodza w zakres systemu szesnastkowego. Niestety za
    leniwy jestem, zeby to policzyc.

  • 30. Data: 2010-12-12 17:21:22
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2vvn$e1s$1@news.onet.pl...

    > Niekoniecznie.
    > Np. na pytanie "Podaj x spelniajacy rownanie:
    > x^3 - 6x^2 + 11x - 6 = 0
    > prawidlowe odpowiedzi sa az trzy :)

    Ale ja mowilem o rownaniach takich, jak to z programu :)