  • 11. Data: 2010-12-12 15:37:24
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papusu Smurfo" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ie2prr$c21$6@news.onet.pl...

    > f każdym systemie liczbowym wynik będzie taki sam!:O)

    Chyba w takim systemie, ktory jest adekwatny do Twojej ortografii.
    System dziesietny: 3 x (5 x 5) + 22 + 18 = 3*25 + 40 = 115
    System dziewiątkowy: 3 x (5 x 5) + 22 + 18 = 3*27 + 41 = 83 + 41 = 134

    Wiec wynik inny - do podstawowki wracaj pacanie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-12-12 15:56:33
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to si&ecirc; nie nadaje do s&plusmn;du?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > (uprzedzając o tym na wstępie), albo liczyli w innym systemie liczbowym
    > (uprzedzając o tym na wstępie), albo ten program powiniem zostać
    > natychmiast
    > zdjęty z anteny.

    Inny system liczbowy nie wchodzi w rachube, bo liczby trzycyforowe z czworka
    na poczatku z trzycyfrowych liczb z jedynka w systemie dziesiatkowym
    wychodza dopiero w systemach szostkowym i piatkowym, a pojawienei sie cyfry
    8 wskazuje, ze najnizsza calkowita podstawa systemu moze byc dopiero liczba
    9.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-12-12 16:09:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2010 6:32 AM, Papusu Smurfo wrote:
    > f każdym systemie liczbowym wynik będzie taki sam!:O)

    chyba, ze w pytaniu chodzilo jakimi cyframi sie go zapisuje.
    wowczas juz odpowiedzi będą inne.

  • 14. Data: 2010-12-12 16:14:39
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 14:19, RadoslawF pisze:
    > Podejrzewam to ktoś lub sama prowadząca sobie karteczki pomerdała.
    > Te dwie osoby mogą wnieść protest i próbować dochodzić wygranej.
    > Podejrzewam że stacja TV będzie wolała zapłacić od reki dwie
    > dodatkowe wygrane niż doprowadzić do kompromitującej ją rozprawy
    > w sądzie.

    Sam fakt wprowadzenia takich programów na antenę kompromituje stacje tv,
    ale jak widzisz nic z tego nie wynika. Proces oczywiście można wygrać,
    ale nie jest to pewne. A co jeśli ekspert powołany w sądzie do podania
    prawidłowego wyniku to też imbecyl? Może przesadzam, ale ja w tym kraju
    przy tym poziomie umysłowym społeczeństwa nie jestem pewien *niczego* .

  • 15. Data: 2010-12-12 16:17:22
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 16:33, SDD pisze:
    > Rzadko tego typu pierdoly ogladam - czasem jednak (zwlaszcza lubie ogladac
    > odpowiedniki w telewizjach czeskich i slowackich) i mam wrazenie ze
    > prawidlowa odpowiedz *nie jest znana* przy rozpoczeciu gry.

    Już myślałem, że mam przewidzenia, ale ktoś to jeszcze zauważył, uff;)

  • 16. Data: 2010-12-12 16:37:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > chyba, ze w pytaniu chodzilo jakimi cyframi sie go zapisuje.
    > wowczas juz odpowiedzi będą inne.

    Nie tylko wynik.
    Dwa skladniki sumy sa liczbami dwucyfrowymi. W innym systemie liczbowym
    takze i one co innego beda oznaczaly.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-12-12 16:45:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sam fakt wprowadzenia takich programów na antenę kompromituje stacje tv,
    > ale jak widzisz nic z tego nie wynika. Proces oczywiście można wygrać,

    Tylko w oczach jakiegos niewielkiego myslacego prawidlowo odsetka
    spoleczenstwa.
    W demokracji wiekszosc ma racje - a wiekszosc mysli "inaczej" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2010-12-12 16:48:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Już myślałem, że mam przewidzenia, ale ktoś to jeszcze zauważył, uff;)

    Jezeli tak jest to moze to byc jakas strategia dla graczy.
    Napisac sobie odpowiedni soft, wrzucić słownik z odpowiednio opracowanymi
    haslami, wpisywac udzielone dotychczas odpowiedzi i probowac "znalezc wolna
    linie" dopiero wowczas, gdy pozostanie jedyna mozliwosc.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2010-12-12 16:57:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Tomaszek* napisał(-a):

> [...]

    Oczywiście może tak być, ale kiedyś jak się przypadkiem wbiłem na taki
    teledurniej, to jak prawidłowa odpowiedź nie padła, to na koniec
    telewizyjny kurwiszon wyciągnął z nieustannie trzymanej koperty kartkę z
    prawidłową odpowiedzią i pokazał do kamery. Ale i w tym mógł być kant

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2010-12-12 16:59:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sam fakt wprowadzenia takich programów na antenę kompromituje stacje tv,

    Glupota spoleczenstwa (polskiego i nie tylko) jest bezgraniczna. Swiadczy o
    tym chocby popularnosc kasyn internetowych.

    O ile jeszcze mozna zrozumiec pojscie do prawdziwego kasyna, gdzie przewaga
    matematyczna kasyna jest kilkuprocentowa (jak w ruletce), a czasem nawet -
    jak w Black Jacku - stosujacy podpowiednia strategie i dysponujacy
    ponadprzecietna pamiecia gracz moze zyskac przewage matematyczna nad
    kasynem, o tyle normalnie myslacy czlowiek nie jest w stanie pojac, co
    kieruje grajacymi na prawdziwe pieniadze z kasynem internetowym, gdzie nie
    ma sie zadnej gwarancji, ze wyniki sa faktycznie losowe.

    A przeciez to dokladnie tak, jak gdyby pojsc do prawdziwego kasyna, w ktorym
    wyniki krecenia ruletka beda podawane przez zamkniete drzwi.

    Pozdrawiam
    SDD