  • 81. Data: 2006-05-24 09:17:17
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable> napisali:

    > Swoją drogą ciekaw jestem, czy po pożarciu choćby torby czekoladek "z
    > adwokatem" alkomat wykazałby coś ponad błąd pomiaru ;) Bo po sześciu
    > ciągle pokazywał 0,0 ;->

    Chyba taki z telezakupów "Mango". Albo likier byl bezalkoholowy.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 82. Data: 2006-05-24 11:56:18
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Chyba taki z telezakupów "Mango".

    Nie. Policyjny.

    > Albo likier byl bezalkoholowy.

    Może... Ale smak był ponoć właściwy...

  • 83. Data: 2006-05-24 12:00:19
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Przecież o sobie pisałam:)

    No to witam w klubie :)

    > Czyżbyśmy swoim istnieniem obalili wywody terapeuty/specjalisty?

    Czy teraz będzie miał dość honoru, żeby podrzeć dyplom? ;->

    > Musiałam przepłukać usta:) Wina bywają nawet smaczne, te słabsze i
    > słodkie, trochę jak sok, tylko, że sok dużo lepszy, tańszy, no a

    Zapach mnie odrzuca - cuchną skwaśniałym sokiem...

    > przede wszystkim po winie w ciągu minuty mam murowaną zgagę do końca
    > dnia. To już lepiej soku się napić, albo oranżady.

    Albo herbaty... MMmmm :)

  • 84. Data: 2006-05-24 17:16:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> napisali:

    > Zapach mnie odrzuca - cuchną skwaśniałym sokiem...

    To powachaj kiedys prawdziwe wino, a nie jakiegos jabola.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 85. Data: 2006-05-24 17:21:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > To powachaj kiedys prawdziwe wino, a nie jakiegos jabola.

    :-) dobre

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 86. Data: 2006-05-24 20:40:37
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > To powachaj kiedys prawdziwe wino, a nie jakiegos jabola.

    Pisałem o prawdziwym.

    Jabole to już kompletny koszmar.

  • 87. Data: 2006-05-24 20:42:03
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > :-) dobre

    Skoro tobie smakuje, to dla ciebie może i dobre, ale obiektywnie jabol
    to ohyda potworna.

  • 88. Data: 2006-05-24 20:47:49
    Od: Jacek <j...@N...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2006 15:01:53 +0000 (UTC), Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Tykajacymi bmombami sa ci, co lubia wdepnac. I dostaja jakies smieszne
    > 200zl mandatu, a spokojnie jadacy koles po 3 piwach traci prawko i moze
    > trafic do paki, mimo, ze sa 20 razy mniejsze szanse, ze spowoduje wypadek.
    > Czy to nie chore?

    napisz proszę, ze żartujesz.

    Wiekszość wypadków spowodowanych "nadmierną prędkościa" nie wynika z samej
    prędkości.
    Przykłady:
    1) Jedziesz 150 autostradą lewym pasem. Jakiś idiota jadący 120km/h
    wylatuje Ci nagle przed maskę na lewy pas bo on juz "gna" 120 to jest
    "panem swiata".
    2) Jedziesz w miescie 70 nie 50. Z podporządkowanej wypada Ci pod maske
    gość bo mu sie wydaje, że zdaży.

    Wina tego z nadmierną prędkością polega na
    1) nadmiernej prędkości bo przeciez tego co wepchał się pod maskę z prawego
    pasa nie obowiązuje przepis o zmienie pasa ruchu (?!).
    2) nadmiernej prędkości bo przeciez tego co wyjechał z podporządkowanej nie
    obowiązuje przepis o ustąpienia pierwszeństwa przejazdu pojazdom na drodze
    z pierwszeńtwem przy włączaniu sie do ruchu ?!)

    Oczywiście nie pisze o o wypadkach typu poslizg itp - bo te faktycznie
    spowodowane sa wariacką jazdą bez dostosowania prędkości jazdy do warunków
    drogowych.

    Ale niestety, zgodnie z regułą nadmiernej prędkości to najlepiej jest
    jechać zawsze 30 km/h, żeby ustapić pierwszeństwa pojazdowi wyjeżdżającemu
    z podporządkowanej (!!), ewentualnie temu wymuszającemu pierwszeństwo przy
    zmianie pasa ruchu (!!). Bo przeciez za wypadki odpowiadaja Ci z nadmierną
    prędkością.
    Dziwne, że w Niemczech, gnając po autostradach 170-200km/h jakos człowiek
    się nie boi, że nagle jakis idiota wepcha mu sie na lewy pas (chyba, ze
    mija sie autko jadace 140 km/h ze znaczkiem PL - wtedy to bardzo
    prawdopodobne).

    Niestety, przyczyną wypadków jest totalny brak kultury i wyobraxni naszych
    kierowców.

    Co do prowadzenia po pijanemu - ja osobiście jestem za kulą w łeb (to
    naprawde mordercy za kierownicą)

    Jacek
    Odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu

  • 89. Data: 2006-05-25 09:47:41
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> napisali:

    > Pisałem o prawdziwym.

    To moze bylo popsute. Wino pachnie winogronami bardziej niz sok
    winogronowy.
    Albo wachales z butelki tuz po wyjeciu korka. Wtedy nieraz ma troche
    nieprzyjemny zapaszek.

  • 90. Data: 2006-05-25 09:51:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Skoro tobie smakuje, to dla ciebie może i dobre, ale obiektywnie jabol
    > to ohyda potworna.

    a zebys wiedzial ze smakuje : ale nie z kwidzyna, Dobre sa belty
    "Keleris", a jeszcze lepsze malinowe choc tych juz nie robia :-(

    P.