  • 1. Data: 2006-05-21 07:08:56
    Temat: matura- odwolac sie?
    Od: kacper Rzepecki <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm>

    Witam!
    Systuacja na maturze pisemnej j. niemieckiego:
    Nauczyciel pilnujacy chodzi po sali, w czasie odsluchu tekstu z plyty
    odzywa sie na glos, nastepnie stoi nad uczniem i czyta jego wypracowanie.
    Efekt:
    Cala sala rozkojarzona i nie mogaca sie skupic.
    Jest jakas podstawa prawna do odwolania? Jak tak to z jakich przepisow i
    do kogo to potem wyslac?
    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Kacper Rzepecki
    crosspost na pl.soc.szkola

  • 2. Data: 2006-05-21 10:13:40
    Temat: Re: matura- odwolac sie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kacper Rzepecki [###mr_pumba@poczta_kro.pka_fm.###] napisał:
> [...]
    wypracowanie.
    > Efekt:
    > Cala sala rozkojarzona i nie mogaca sie skupic.

    A gdzie była reszta komisji? Gdyby cała sala złożyła odwołanie, to są
    jakieś szanse. Ale pewnie niektórzy zdali i nie będzie im zależało na
    mieszaniu. Zostaje ewentualnie rozmowa z tym nauczycielem albo
    dyrektorem szkoły, by w przyszłości się zastanowił, co robi.

  • 3. Data: 2006-05-21 10:36:52
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Sun, 21 May 2006 09:08:56 +0200, kacper Rzepecki w wiadomości
    <news:e4p3rg$c0f$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Cala sala rozkojarzona i nie mogaca sie skupic.

    A ty? Pisz o sobie, nie za innych? Czy na dzień dzisijszy jesteś w stanie
    powiedzieć, że zachowanie nauczyciela przeszkodziło ci dobrze napisać ten
    egzamin?
    Jeśli tak, to się odwołaj - ale teraz, od razu - pisz o ponowne
    przeprowadzenie egzaminu bez względu na jego rezultat. Odwołanie po fakcie,
    po uzyskaniu niezadowalającego wyniku byłoby zwykłym cwaniakowaniem.

    --
    Sz.

  • 4. Data: 2006-05-21 10:47:31
    Od: kacper Rzepecki <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > mieszaniu. Zostaje ewentualnie rozmowa z tym nauczycielem albo
    > dyrektorem szkoły, by w przyszłości się zastanowił, co robi.

    Rozmowa wychowawcza z n-lem mnie nie interesuje, interesuje mnie prawna
    mozliwosc powtorzenia matury; do kogo odwolanie, na jakiej podstawie, w
    jakim terminie itd.

  • 5. Data: 2006-05-21 14:01:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kacper Rzepecki" <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cala sala rozkojarzona i nie mogaca sie skupic.
    > Jest jakas podstawa prawna do odwolania? Jak tak to z jakich przepisow i do

    Nie dramatyzuj. Jak rok temu też pisałem i na maturze zasnąłem i jednak zdałem.
    :)

  • 6. Data: 2006-05-21 21:13:43
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    > Nie dramatyzuj. Jak rok temu też pisałem i na maturze zasnąłem i jednak
    > zdałem.
    > :)

    Sorki, że się wtrącę, ale jak można zasnąć na maturze ???? :))
    Komisja się nie zainteresowała ? hehe

    pozdr.
    KW

  • 7. Data: 2006-05-22 05:16:35
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sorki, że się wtrącę, ale jak można zasnąć na maturze ???? :))
    > Komisja się nie zainteresowała ? hehe

    da sie da...
    na egzaminach tez bez problemu...
    Szczegolnie wtedy kiedy pierwszy konczysz pisac i czekasz w sali zeby inni
    mogli do WC isc ...
    Nie raz nie dwa pozasypialem na egzamach... Matura to na szczescie
    wychowawczyni widziala co sie dzieje i nie pozwolila mi zasnac :P

  • 8. Data: 2006-05-22 08:32:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sorki, że się wtrącę, ale jak można zasnąć na maturze ???? :))
    > Komisja się nie zainteresowała ? hehe

    Nie zauważyła. :) Siedziałem prawie na końcu. :) Obudziłem się pól godz. przed
    końcem. :P

  • 9. Data: 2006-05-23 08:45:27
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 22 maj o godzinie 07:16, na pl.soc.prawo, Flashi napisał(a):

> [...]
    > Nie raz nie dwa pozasypialem na egzamach... Matura to na szczescie
    > wychowawczyni widziala co sie dzieje i nie pozwolila mi zasnac :P

    Może jesteś "cukrzykiem"? :P

    --
    Herbi
    23-05-2006 10:45:26

  • 10. Data: 2006-05-23 09:05:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 23 May 2006 10:45:27 +0200, Herbi napisał(a):

    > Może jesteś "cukrzykiem"? :P

    Albo choruje na narkolepsje :)

    --
    best regards,