  • 51. Data: 2007-08-03 12:23:16
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Ja się nie powołuję na statystyki tylko na moje doświadczenie. Od lat jako
    > kierowca marzyłem o takim nakazie. I w końcu jest!

    Moje doświadczenie jest takie że miejsce takich jak ty jest ...
    Czy też mamy ustawowo legalizować moje "przemyślenia" :) ?

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 52. Data: 2007-08-03 12:36:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Takie mam zboczenie.

    To sobie miej. Tylko nie postuluj żeby inni byli tak zboczeni jak ty :)

  • 53. Data: 2007-08-03 12:43:27
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Ktoś się tu niedawno upierał że obowiązek jazdy na światłach zwiększa
    > bezpieczeństwo, a co za tym idzie zmniejszy liczbę wypadków ...
    > Może tę "mądre" osoby skomentują:
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=111443
    > Dla potrzeb dyskusji przyjmijmy że gazeta podaje prawdziwe dane ...

    Podawanie liczb bezwględnych jest prostą manipulacją.
    O ile wzrosła liczba pojazdów w tym czasie?

    --
    Paweł

  • 54. Data: 2007-08-03 12:43:29
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    2007 14:20:51 +0200, Wrak Tristana zeznał(a):

    > światła w dzień nie oślepiają... Nawet te podkręcone.

    mylisz się

  • 55. Data: 2007-08-03 12:46:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł pisze:

    > Podawanie liczb bezwględnych jest prostą manipulacją.

    To się nazywa statystyka.

    > O ile wzrosła liczba pojazdów w tym czasie?

    A skąd pomysł że wzrosła? Może zmalała ?

  • 56. Data: 2007-08-03 12:48:31
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2007 12:18:02 +0000 (UTC), stern napisał(a):

    > czyli policję, fotoradary, ITS, remonty dróg etc etc można już skreślić i
    > odesłać do lamusa, bo sam obowiązek jazdy na światłach załatwia
    > sprawę? ;)

    A kto tak sugeruje? Przecież z tej statystyki (choć i tak statystyki
    kłamią) wynika że obowiązek jazdy na światłach zmniejsza liczbę wypadków
    tylko o kilkanaście procent. Zostaje jeszcze sporo dla innych środków
    zapobiegawczych.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 57. Data: 2007-08-03 12:55:32
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    2007 14:48:31 +0200, Henry (k) zeznał(a):

> [...]
    > kłamią) wynika że obowiązek jazdy na światłach zmniejsza liczbę wypadków
    > tylko o kilkanaście procent. Zostaje jeszcze sporo dla innych środków

    przed chwilą pisałeś, że samo włączenie świateł zahamowało wzrost
    wypadkowości. więc działania służb są zbędne.

    BTW: czy użycie silniejszych zarówek spowoduje większy spadek wypadków niż
    ten odnotowany (bo rozumiem, że spadło, bo nie wzrosło ;) )

  • 58. Data: 2007-08-03 12:58:57
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Fri, 03 Aug 2007 14:16:43 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:

    >Akurat w przeciwieństwie do świateł, które są ukłonem dla innych, pasy są
    >głównie dla pasowanego... Więc z powodu mnie to niech on sobie ze swoim
    >zdrowiem/życiem robi co chce...

    Jego zdrowie, ale nie jego pieniądze. Ogromne pieniądze, jakie kosztuje
    leczenie skomplikowanych urazów.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 59. Data: 2007-08-03 13:00:32
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2007 13:37:04 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/msg/cee2
    2572e560eb6d

    i jeszcze tutaj
    http://42.pl/u/tz2

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 60. Data: 2007-08-03 13:04:01
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 14:14:15 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > ano nie da... Bo np. utrzymanie większości aut w tej prędkości wymaga w
    > zasadzie ciągłej pracy hamulec-gaz-biegi

    A jaki masz samochód? Bo ja jeżdżę golfem i mogę jechać 40 km/h nawet
    kilkadziesiąt km bez zdejmowania nogi z gazu. ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry