  • 1. Data: 2007-08-02 20:54:51
    Temat: Przekształcenie mieszkania na nowych zasadach- po staremu?
    Od: marwicz <m...@i...pl>

    Witam!
    Proszę o wyjaśnienie mi o co chodzi spółdzielni ( w Koszalinie),
    której jestem członkiem.
    Pod koniec lipca br złożyłem pismo do s-ni ( zgodnie ze wzorem w
    prasie) o przekształcenie spóldzielczego lokatorskiego prawa do lokalu
    w spóldzielcze własnościowe prawo do lokalu ( moja "kochana" s-nia nie
    zdążyła jeszcze (16 lat) uporządkować spraw związanych z własnością
    gruntu). I właśnie dzisiaj otrzymałem odpowiedź w skrócie: Zarząd
    informuje, iż stany kredytów na dzień 30.09.2007r. wynoszą:
    1. kredyt wobec PKOBP 13 142.35
    2.kredyt wobec budżetu państwa z tytułu przejściowego wykupu odsetek
    63283,39
    2.1 Spłata w/w pozycji w wys. 30% (kwota wyliczona) 15192,35

    Tytułem całkowitej spłaty kredytu wpłacie podlega pkt.1 i 2.1 tj 28
    334,70 zł.
    Następuje podanie numeru konta. I do tej pory wszystko gra.
    W następnym akapicie piszą tak:
    " W celu przekształcenia spółdzielczego prawa do lokalu na prawo
    spółdzielcze własnościowe należy wpłacić kwotę 10 419,60 tytułem
    spłaty dotacji budżetowej w kasie s-ni lub na konto ...."

    Trochę to odbiega od "mieszkania za 1 zł". O co chodzi z tą dotacją
    budżetową i co z tym zrobić dalej?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-06 23:01:53
    Od: "gab" <g...@o...pl>

> [...]
    > spłaty dotacji budżetowej w kasie s-ni lub na konto ...."
    >
    > Trochę to odbiega od "mieszkania za 1 zł". O co chodzi z tą dotacją

    Z którego roku jest blok i z czego zrobiony? gab