  • 501. Data: 2009-07-23 20:41:32
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > wyciagam, blok silnika ma dos mala powierzchnie, poza tym masz cienkie
    > blachy i kruche szyby,

    Od frontu to akurat jest sporo i w sumie dość grubego metalu - silnik,
    felgi, zawieszenie, układ kierowniczy.

    > a aby skutecznie prowadzic, kawalek lba musisz
    > wystawic,

    Nie, nie muszę. Spokojnie można przejechać nawet kilkadziesiąt metrów
    "na pamięć".

    > dodatkowo nie trzeba otrzymac bezposredniego trafienia,
    > wystarczy rykoszet

    Od czego? O tej cienkiej blachy? ;)

    > sam wyciagnij wnioski, ja to zrobilem juz dawno

    > ale jakie to ma teraz znaczenie?

    Kuloodpornej szyby, jak sama nazwa wskazuje, zwykłą amunicją nie
    przestrzelisz.

  • 502. Data: 2009-07-23 20:43:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:pktjj6-o3i.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > znaczy sie zaden z tych punktow w tej sytuacji nie wystepowal

    No i?

    > znasz jakiegos?
    > ja do tej pory slyszalem tylko o jendnym, a i to jezdzi starym ale mietkiem
    > reszta dorobkiewiczow, o bananowej mlodzierzy nie wspomne, jezdzi
    > salonowkami w odpowiednich kwotach, w koncu trzeba sie pokazac

    I co z tego wynika?

    > jasne, ale nadal nie w tym przypadku

    A skąd biedny napadnięty ma wiedzieć, kto go napada w danym przypadku, hmm?

    Uczciwy człowiek zakłada (mylnie, jak się okazuje), że ewentualnie
    strzelać to mogą tylko bandyci, a policjanci mogą się zdenerwować, ale
    jeśli ten, kto uciekł, potem sam się skontaktuje z 997, to wszystko da
    się wyjaśnić.

  • 503. Data: 2009-07-23 20:46:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > glupota?
    > ulanska fantazja?

    Złe doświadczenia? Urazy z czasów komuny?

    > pytaj tych co uciekaja, ja nie uciekam i nikt do mnie nie strzela, ani
    > krzywda mi sie z tego powodu nie stala

    > tak zupelnie poza tematem jakiej plci jestes, bo trudno pokapowac, chyba
    > ze tylko jakas wklejka ci nie wyszla do konca

    Słowo "osoba" jest rodzaju żeńskiego, niezależnie od płci danej osoby -
    nie wiedziałeś? ;->

  • 504. Data: 2009-07-24 07:08:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:paumj6-e3m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pędzi na ciebie bandzior, coś wrzeszczy, a ty grzecznie czekasz, żeby
    > się zapytać, czego sobie życzy i czy przypadkiem nie jest zagubionym
    > funkcjonariuszem policji?

    zapominasz tylko o jednym siedziesz w samochodzie, sprzeglo, jedynka, noga
    na gazie i czekasz spokojnie, na przebieg wypadkow, mam ci dalej wyjasniac
    jakie sa plusy takiej sytuacji czy sam zrozumiesz?

  • 505. Data: 2009-07-24 07:14:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jego wybór. Ofiary z Poznania wyboru nie miały.

    mieli, mogli poczekac i zorientowac sie o co chodzi i reagowac stosownie do
    sytuacji

    > Co rzekomo _nie_ świadczy przeciwko policjantom?

    to ze sa policjantami i to ze sa szkoleni i w takich sytuacjach komunikuja
    kim sa

    > Które doniesienia Twoim zdaniem kłamią? Proszę, powiedz. Bo na razie to
    > tylko snujesz teorie które wybielają policjantów.

    doniesienia prawsowe, maja to do siebie, ze sa dokladnie takie, jakie chce
    piszacy czy naczelny, jak kiedys zetkniesz sie z tym zawodem troche blizej
    niz tylko od strony czytelnika, wtedy sie zorientujesz jak latwo manipulowac
    faktami na osiagniecie okreslonego odbioru przez widza/czytelnika

    > ustosunkujesz się w końcu do tego że
    > policjanci nie włączyli nawet koguta

    a czy dotrze do ciebie w koncu, ze nie mieli takiego obowiazku?

  • 506. Data: 2009-07-24 07:16:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:squmj6-e3m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Złe doświadczenia? Urazy z czasów komuny?

    u dwudziestolatkow, nie ponosci cie zbytnio fantazja?

  • 507. Data: 2009-07-24 07:23:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:sgumj6-e3m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Od frontu to akurat jest sporo i w sumie dość grubego metalu - silnik,
    > felgi, zawieszenie, układ kierowniczy.

    wiesz, znam prostsze sposoby na samobojstwo, niz zakladanie, ze troche
    blachy mnie ochroni

    > Nie, nie muszę. Spokojnie można przejechać nawet kilkadziesiąt metrów
    > "na pamięć".

    kilkadziesiat metrow to zdecydowanie za malo, aby uratowac zycie, jesli
    zakladasz ze kilku ludzi z bronia bedzie do ciebie strzelac

    > Od czego? O tej cienkiej blachy? ;)

    od czegokolwiek, slupek przedni czy srodkowy spokojnie moze zminic tor
    pocisku, na nieszczescie prostwo w twoj saganek

    > Kuloodpornej szyby, jak sama nazwa wskazuje, zwykłą amunicją nie
    > przestrzelisz.

    jakie znaczenie ma zakladanie czegos takiego?

  • 508. Data: 2009-07-24 07:25:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:6lumj6-e3m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Uczciwy człowiek zakłada (mylnie, jak się okazuje), że ewentualnie
    > strzelać to mogą tylko bandyci, a policjanci mogą się zdenerwować,

    i tu blad, zwykly czlowiek musi zaczac zakladac, ze na wezwanie "policja"
    nalezy sie zatrzymac, a nie urzadzac sobie gonitwy po miesie, bo w koncu
    "moga mi skoczyc", najwyzej bede palil glupa albo zaplace mandat

  • 509. Data: 2009-07-24 09:58:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:08:55 +0200, szerszen napisał(a):
> [...]
    > na gazie i czekasz spokojnie, na przebieg wypadkow, mam ci dalej wyjasniac
    > jakie sa plusy takiej sytuacji czy sam zrozumiesz?

    Plusy są takie, że po 10 sekundach leżysz na ulicy i oglądasz jak Twój
    samochód odjeżdża w dal.

    Tak trudno to zrozumieć?
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 510. Data: 2009-07-24 10:05:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:14:27 +0200, szerszen napisał(a):
    > mieli, mogli poczekac i zorientowac sie o co chodzi i reagowac stosownie do
    > sytuacji

    Zareagowali stosownie do sytuacji - zaczęli uciekać przed bandytami.

    > to ze sa policjantami i to ze sa szkoleni i w takich sytuacjach komunikuja
    > kim sa

    Właśnie to świadczy PRZECIWKO nim. Mimo że teoretycznie są wyszkoleni -
    przeprowadzili akcję tak fatalnie, że niepotrzebnie zginęła niewinna osoba
    a druga ma zrujnowane życie. Ich obowiązkiem jest postępowanie profesjonalne
    - w tym się zawiera też uświadomienie zatrzymywanej osoby że nie są bandytami
    tylko policjantami (o czym sobie "zapomnieli").

> [...]
    > niz tylko od strony czytelnika, wtedy sie zorientujesz jak latwo manipulowac
    > faktami na osiagniecie okreslonego odbioru przez widza/czytelnika

    Czyli doniesienia prasowe kłamią i tak naprawdę panowie byli w mundurach,
    stali przy radiowozie a kierowca zaczął uciekać?

    > a czy dotrze do ciebie w koncu, ze nie mieli takiego obowiazku?

    Od tego są kurna profesjonalistami, by wiedzieć że przeprowadzając akcję
    wyglądającą jak bandycki napad dać szansę zatrzymywanemu na zorientowanie
    się że ma do czynienia z policją! Taki tępy jesteś że tego nie rozumiesz?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944