  • 381. Data: 2009-07-21 11:37:57
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 04:26:23 -0700 (PDT), KRZYZAK napisał(a):

    > Powinni tego dokonac tak, zeby nie gineli niewinni ludzie. Jak tego
    > nie potrafia, to niech wypieprzaja z policji. Proste.

    Błyskotliwe, zaprawdę błyskotliwe :)
    Zabłyśniesz jeszcze czymś podobnym? ;)

  • 382. Data: 2009-07-21 11:50:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:58:20 +0200, Herald napisał(a):
    > Po prostu gdyby policjant chciał was zatrzymać do kontroli tudzież
    > wylegitymowania - po prostu wyciągnelibyście gana i odstrzeli mu łeb,
    > tłumacząc że to "mógł być przecież napastnik, bandyta, złoczyńca".

    Zastanawiające, że dopuszczasz takie działanie ze strony policjanta który
    chce zabić, a nie dopuszczasz go ze strony człowieka który chce się _BRONIĆ_

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 383. Data: 2009-07-21 11:51:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 13:37:57 +0200, Herald napisał(a):
    > Błyskotliwe, zaprawdę błyskotliwe :)
    > Zabłyśniesz jeszcze czymś podobnym? ;)

    Trudno zabłysnąć, Twoja głupota i arogancja przyćmiewa wszystko.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 384. Data: 2009-07-21 12:13:18
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > sugerujesz ze byli pod wplywem, ze nie byli w stanie zrozumiec jednego
    > slowa?

    Ja niczego nie sugeruję, po prostu pytam o fakty.
    A Ty na razie posiłkujesz się jedynie domniemaniami.

    > nie, ale takie akcje niezaleznie przez kogo prowadzone, w znacznej
    > wiekszosci przypadkow maja okreslony cel

    Co nie zmienia faktu, że_nie_zawsze_tak jest, a raczej nikomu napadniętemu
    nie przyjdzie do głowy pytać "Przepraszam, czy wasza akcja jest planowana
    czy nie, bo jeśli planowana, to Henio jestem, miło mi, może sobie wyjaśnimy
    nieporozumienie, a jeśli nieplanowana, to pozwolicie, że sie oddalę".
    Człowiek napadnięty po prostu stara się albo bronić albo uciekać, nie
    wnikając w szczegóły napadu.

    > a na nich z jakiego powodu?

    A skąd mieliby to wiedzieć?
    Czy jeśli dostaniesz w łeb zza rogu, to się będziesz zastanawiał, z jakiego
    powodu ktoś na Ciebie napadł?

    > znaczy sie mieli cos na sumieniu i jesli nie policji to obawiali sie
    > kolegow spod celi?

    Naprawdę uważasz, że trzeba mieć coś na sumieniu, żeby odczuwać nieodpartą
    chęć spierdolenia z miejsca potencjalnej rzezi?

  • 385. Data: 2009-07-21 12:14:30
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    > Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ucieczka samochodem to zagrozenie dla innych uczestnikow ruchu, uzbrojony
    > bandyta na wolnosci to zagrozenie dla spoleczenstwa

    Pytałem o zagrożenie dla policjantów, a nie dla społeczeństwa czy
    uczestników ruchu.

  • 386. Data: 2009-07-21 12:15:34
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > jak widac nie bylo tej mozliwosci

    Była jak najbardziej. Tylko nikt z uciekających nie spodziewał się, że
    zostanie potraktowany kilkudziesięcioma strzałami.

  • 387. Data: 2009-07-21 12:17:11
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Czyli jesteś głupcem nadzwyczajnym.

    Głupcem jesteś co najwyżej ty. I to zresztą całkiem zwyczajnym.
    Napisałem ci już - przestań trollować, bo niczego innego w tym wątku nie
    robisz.

  • 388. Data: 2009-07-21 12:21:09
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Po prostu gdyby policjant chciał was zatrzymać do kontroli tudzież
    > wylegitymowania - po prostu wyciągnelibyście gana i odstrzeli mu łeb,
    > tłumacząc że to "mógł być przecież napastnik, bandyta, złoczyńca".

    Aleś ty jednak durny :(
    Jeśli policjant wyciąga do mnie rękę z legitymacją, to nie mam powodu, by
    do niego strzelać.
    Jeśli troglodyta (wielu troglodytów) napada na mój samochód z otwartą
    bronią w rękach, to owszem, mając możliwość posiadania i użycia broni,
    użyłbym jej i liczyłbym wówczas na takie uniewinnienie, jakie dostali ci,
    którzy zrobili dokładnie to samo, tyle, że podobno "w świetle prawa" :>
    A teraz poskładaj sobie wszystko do kupy i znajdź 10 różnic w obu
    obrazkach. Choć wątpię, czy podołasz, jeśli do tej pory niczego nie
    zrozumiałeś.

  • 389. Data: 2009-07-21 12:29:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    szerszen pisze:
    > co tylko potwierdza, ze musieli widziec bron i sluyszec wezwania

    Przestań szerszeń pierdolić.
    Mówisz o konkretnej ludzkiej tragedii a nie o bajce z telewizji.

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 390. Data: 2009-07-21 12:30:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Herald pisze:
    > Nie masz tez obowiązku życia.

    Rozumiem, że Twoje dziecko też nie ma obowiązku życia?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com