  • 31. Data: 2010-09-17 23:32:13
    Temat: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-17 23:51, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"<a...@m...www.pl> napisał
    > w wiadomości news:i6tocf$12e$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakieś szczegóły tych operacji?

    A dlaczego STOEN zażądał przy podpisywaniu nowej umowy ( zmieniali umowy
    wszystkim) podania do UMOWY Peselu, NIP-u, numeru telefonu. Zachowują
    się po prostu jak żandarmy. Kto im na to zezwolił i dlaczego, jakim prawem?

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-09-18 07:33:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 23:51:15 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Jakieś szczegóły tych operacji?

    Generalnie zdecydowana większośc obywateli jest naiwna, i wykorzystując tę
    naiwnośc dowiesz się może nie wszystkiego, wystarczy odpowiednie podejscie.
    Chyba, ze trafisz na kogoś z tej mniejszości, kto zachowa czujnośc i
    podejrzliwość.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/07/plac_defilad/slides/b
    usy_16.php

  • 33. Data: 2010-09-19 00:13:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 23:51:15 +0200, Krzysztof napisał(a):
    /.../

    > Jakieś szczegóły tych operacji?

    Postawić flaszkę znajomemu pracującemu gdzie trzeba?
    Gorzej, jak się ludzie przy rozwodzie posprzeczają i jedno drugiemu
    nawysyła.

  • 34. Data: 2010-09-19 07:16:58
    Od: "pjk" <p...@p...fm>

    > Zreszta co tam donos na kogos.
    > Wystarczylaby jakas konkretna korekta mojego zeznania rocznego - np. taka
    > razy 10.
    > odpis bylby podrobiony, ale zanim by to grafolog sprawdzil, to mialbym
    > niezle jaja z odkrecaniem tytulu wykonawczego.

    Donos można wysłać zwykłym listem, organ i tak się tym zajmie jeśli tylko
    przesyłka do niego dotrze, polecony, zwykły, przyniesiony osobiście, a nawet i
    telefoniczny - bez znaczenia; wpływ do biura podawczego /ew. notatka urzędowa
    pracownika/ i nie ma możliwości nadania pismu biegu.

    Co do zeznania podatkowego i korekty - przecież US nikogo nie legitymuje przy
    składaniu deklaracji...
    Czy kilka - do tego czysto hipotetycznych - przypadków miałoby uniemożliwić np.
    złożenie pita przez osobę postronną? U mojego pracodawcy, a pracuję lat 7, nie
    było żadnego przypadku kwestionowania wniesionego pisma, a dziennie do biura
    podawczego wpływa powiedzmy 80 sztuk korespondencji. Nie brnijmy w biurokratyzm.

    Są w prawie cywilnym takie czynności prawne, dla których dokonania niezbędne
    jest złożenie podpisu np. z notarialnym poświadczeniem, regulacje te są
    wystarczające.
    Takie teoretyzowanie co by było gdyby może prowadzić do niezłych absurdów.

  • 35. Data: 2010-09-19 10:47:17
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > Postawić flaszkę znajomemu pracującemu gdzie trzeba?

    A jeśli się nie ma znajomego tam gdzie trzeba? :>

    K.

  • 36. Data: 2010-09-19 10:53:15
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

> [...]

    > tę
    > naiwnośc dowiesz się może nie wszystkiego, wystarczy odpowiednie

    Ale podaj jakieś konkretne przykłady, bo na razie piszesz tylko ogólnikami.

    > Chyba, ze trafisz na kogoś z tej mniejszości, kto zachowa czujnośc i
    > podejrzliwość.

    W zdecydowanej większości firm i instytucji, gdzie wdrożone są ścisłe
    procedury bezpieczeństwa i ochrony danych nie ma możliwości, by ktoś "na
    piękne oczy" podał Ci dane umowy czy inne informacje dotyczącej osoby
    trzeciej. Czasem nawet trudno wydębić informacje o sobie samym, jeśli nie
    zna się haseł czy innych ustalonych sposobów identyfikacji.
    Może Twój bardzo bliski kolega, po paru głębszych jest w stanie sprzedać Ci
    jakąś informację, ale to jest promil przypadków i musiałbyś mieć akurat
    takiego kolegę, w takim właśnie dziale, konkretnej firmy.

    K.