  • 1. Data: 2010-09-13 15:19:34
    Temat: Darowizna do wspolności majątkowej
    Od: "Hubert" <H...@b...pl>

    Witam szanownych grupowiczów, mam takie małe pytanko założyłem drugi
    związek, w międzyczasie pomogłem spłacić byłego faceta mojej obecnej
    małżonki, chce żeby w zamian została mi darowana część mieszkania
    proporcjonalnie do mojego wkładu, małżonka chce żeby ta darowizna weszła do
    naszego majątku wspólnego, ja chce żeby weszła do mojego odrębnego (
    pieniądze były moje ) żonie chodzi o zabezpieczenie na wypadek mojej
    śmierci, tz argumentuje że będzie miała kłopoty ze spłata mojego dziecka
    itp. i teraz pytanie czy jeżeli przyszłoby mi kiedyś dzielić się tym
    mieszkaniem to bedę mógł żądać całej części którą wniosłem czy co najwyżej
    połowy ??

    --
    Huber Morawski

  • 2. Data: 2010-09-13 20:22:36
    Temat: Re: Darowizna do wspolności majątkowej
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Hubert wrote:

> [...]
    > kiedyś dzielić się tym mieszkaniem to bedę mógł żądać całej części
    > którą wniosłem czy co najwyżej połowy ??

    Uch, nie moge się powstrzymać:
    na Twoim miejscu uważałbym na to co żona podaje na obiad ;-) teraz taki
    wysyp grzybów w lasach, nie wszystkie są jadalne (znaczy wszystkie, ale
    niektóre tylko raz)...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-09-14 15:54:39
    Od: "Hubert" <H...@b...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na Twoim miejscu uważałbym na to co żona podaje na obiad ;-) teraz taki
    > wysyp grzybów w lasach, nie wszystkie są jadalne (znaczy wszystkie, ale
    > niektóre tylko raz)...

    No może trochę sucho opisałem ale to po to żeby nie zanudzać grupy
    szczegółami ;-)
    wiesz coś w temacie ?

    --
    Hubert Morawski

  • 4. Data: 2010-09-15 07:23:33
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 20:22:36 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > teraz taki wysyp grzybów w lasach, nie wszystkie są jadalne
    > (znaczy wszystkie, ale niektóre tylko raz)...

    Zasadniczo to wszystkie grzybki są jadalne tylko raz -
    z poprawką na jakieś bardzo egzotyczne upodobania
    kulinare...

    NMSP

    --
    pozdro