  • 11. Data: 2004-11-21 16:44:06
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnqgnc$qpj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > A jak pan myśli? Nie zobaczy pan po kolorze co wystaje z łuski, kiedy ma pan
    > w ręce magazynek odwrócony nabojami w stronę oczu przed załadowaniem, choćby
    > po to, by sprawdzić, czy nie jest pusty?

    W ciemnosci tez?

    > Nie odróżni pan gumy, od
    > błyszczącego metalu? W butach też nie odróżnia pan metalowej podeszwy od
    > gumowej?

    To odroznie.
    Na amunicji sie nie znam i dlatego pytam.

    pozdr
    bogen

  • 12. Data: 2004-11-21 16:45:59
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]
    > w ręce magazynek odwrócony nabojami w stronę oczu przed załadowaniem, choćby
    > po to, by sprawdzić, czy nie jest pusty?

    Nie znam sie ale bron z ktorej strzelaja policjanci tzw glatkolufowa nie ma
    magazynkow

    pozdr
    bogen

  • 13. Data: 2004-11-21 17:00:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    > Inaczej takich rzeczy osoba rozsadna i zdrowa
    > psychicznie nie mogla by napisac.

    Pan żartuje? Osoba musi być chora psychicznie, żeby pisać o rzeczach
    oczywistych, że policjanci nie powinni strzelać do niewinnej młodzieży, ani
    amunicją gumową, która też może ranić człowieka, wybić oko, ani tym bardziej
    ostrą? Ze wszystkich prawie Polaków zrobicie chorych psychicznie?

    > A pozniej takie ludzie jak Pan narzekaja, ze mamy PRZESTEPCZOSC...

    On nie narzekał na przestępczość, tylko na nadużycia władzy jakich dopuszcza
    się policja. Proszę odpowiedzieć na pytanie, czy to są stróże prawa, czy
    bandyci tak postępują?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 14. Data: 2004-11-21 17:06:31
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

> [...]
    > amunicją gumową, która też może ranić człowieka, wybić oko, ani tym bardziej

    Moja odpowiedz tyczyla sie fragmentu w ktorym pisano, ze strzalanie
    powyzej pasa ( amunicja gumowa ) powinno byc traktowane jako proba
    zabojstwa.

    > Ze wszystkich prawie Polaków zrobicie chorych psychicznie?

    Tylko z naszych przeciwnikow.

    > On nie narzekał na przestępczość, tylko na nadużycia władzy jakich dopuszcza
    > się policja. Proszę odpowiedzieć na pytanie, czy to są stróże prawa, czy
    > bandyci tak postępują?

    Policjant tez czlowiek. Kazdy sie moze pomylic, zwlaszcza jak nie ma
    doktoratu.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 15. Data: 2004-11-21 17:22:57
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    choćby
    > po to, by sprawdzić, czy nie jest pusty?

    A jak on trafił tą dziewczynę i ochroniarza w ciemnościach? Strzelał na
    oślep w przód? Trzeba być chorym umysłowo, żeby tak strzelać na oślep w
    ciemność. Czemu nie trafił kolegi policjanta skoro było tak ciemno? W
    ciemnościach brał magazynek z magazynu, wydawała magazynek ślepa młoda
    kobieta niedouczona w ciemnościach, w ciemnościach policjanci jechali na
    akcję i w ciemnościach ładowali strzelając w ciemnościach do ciemności. W
    całej Łodzi wyłączyli oświetlenie i nie było widać, jak się metalowy pocisk
    błyska. Gdy ktoś zastrzeli policjanta też może powiedzieć, że było ciemno i
    nie widział, że tam ktoś był?

    Aha.
    Pozdrawiam
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 16. Data: 2004-11-21 17:28:16
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Nie znam sie ale bron z ktorej strzelaja policjanci tzw glatkolufowa nie
    ma magazynkow

    Jeżeli nie ma magazynka to tym bardziej, aby załadować nabój trzeba go wziąć
    do ręki. Jeden można ewentualnie przeoczyć, gdy się nie ma czucia w rękach,
    ale dlaczego tylu było zabitych i rannych amunicją ostrą?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 17. Data: 2004-11-21 17:41:24
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]
    > do ręki. Jeden można ewentualnie przeoczyć, gdy się nie ma czucia w rękach,
    > ale dlaczego tylu było zabitych i rannych amunicją ostrą?

    Bo strzelalo kilku policjantow......
    Amunicja typu Breneka bardzo " kopie" wiec bez problemu mozna sie juz po 1 strzale
    zorietowac ze cos jest nie tak.

    pozdr
    bogen

  • 18. Data: 2004-11-21 17:43:48
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    Czemu nie trafił kolegi policjanta skoro było tak ciemno?

    Bo dzialaja w pododzialach zwartych.

    > ciemnościach brał magazynek z magazynu, wydawała magazynek

    To nie sa magazynki.
    Widac, ze nie masz pojecia o czym piszesz

    ,>jak się metalowy pocisk

    To nie jest pocisk.

    pozdr
    bogen

  • 19. Data: 2004-11-21 17:48:15
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Bo strzelalo kilku policjantow......

    Zbiorowa odpowiedzialność?

    > Amunicja typu Breneka bardzo " kopie" wiec bez problemu mozna sie juz po 1
    strzale zorietowac ze cos jest nie tak.

    A pisał pan że się nie zna. Tak podejrzewałem że kłamczuch z pana. :)

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 20. Data: 2004-11-21 17:51:58
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > To nie jest pocisk.

    Jeśli to nie był pocisk, to czym strzelili tej niewinnej dziewczynie w
    głowę, że zmarła?
    Papierową torebką?

    Idiotę pan ze mnie robi panie policyjny usprawiedliwiaczu morderców?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.