  • 21. Data: 2004-11-21 17:57:04
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnqkkv$d5q$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Idiotę pan ze mnie robi panie policyjny usprawiedliwiaczu morderców?

    Prosze wskazac mi zdanie, gdzie ich usprawiedliwiam.

    pozdr
    bogen

  • 22. Data: 2004-11-21 17:59:57
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Zbiorowa odpowiedzialność?

    Nie odpowiedz na pytnie." Jeden można ewentualnie przeoczyć, gdy się nie ma czucia w
    rękach,
    ale dlaczego tylu było zabitych i rannych amunicją ostrą?"

    Chyba wiesz,ze polski KK takiej nie przewiduje.

    > strzale zorietowac ze cos jest nie tak.
    >
    > A pisał pan że się nie zna. Tak podejrzewałem że kłamczuch z pana. :)

    Klamczuch?
    Mam internet:) i zanim cos napisze wole sie upewnic,aby nie pisac bzdur...np o
    magazynkach.

    pozdr
    bogen

  • 23. Data: 2004-11-21 18:13:25
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 17:41:44 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A jak pan my?li? Nie zobaczy pan po kolorze co wystaje z ?uski, kiedy ma
    > pan
    > w r?ce magazynek odwrócony nabojami w stron? oczu przed za?adowaniem,
    > cho?by
    > po to, by sprawdzi?, czy nie jest pusty? Nie odró?ni pan gumy, od
    > b?yszcz?cego metalu? W butach te? nie odró?nia pan metalowej podeszwy od
    > gumowej?

    panie doktorze, tak wyglada amunicja do broni gładkolufowej

    http://www.giwera.pl/foto/2003/news15/amuspec/naboje
    .jpg

    A teraz pan mi powie jak rozpoznać po kolorze tego co wystaje z łuski czy
    mamy do czynienia z amunicją gumową czy z amunicją ostrą.

    Panie doktorze, z pewnością jest pan wybitnym fizykiem i informatykiem,
    ale na broni zna się pan bardzo słabo. Proszę się nie kompromitowac
    wypowiedziami na tematy o którymch nie ma pan pojęcia.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 24. Data: 2004-11-21 18:14:49
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Prosze wskazac mi zdanie, gdzie ich usprawiedliwiam.

    Zdanie nr 1:
    Na amunicji sie nie znam i dlatego pytam.
    Zdanie nr 2:
    Bo dzialaja w pododzialach zwartych.
    Zdanie nr 3:
    Mam internet:) i zanim cos napisze wole sie upewnic,aby nie pisac bzdur...np
    o magazynkach.
    Zdania nr 4 i 5
    Bo strzelalo kilku policjantow......
    Amunicja typu Breneka bardzo " kopie" wiec bez problemu mozna sie juz po 1
    strzale zorietowac ze cos jest nie tak
    Zdanie nr 6
    Widac, ze nie masz pojecia o czym piszesz

    Pana intencje są oczywiste.
    Magazynek jest, czy nie to broń trzeba załadować.
    Po co pan pyta głupkowato skoro ma pan internet i sam może zobaczyć?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 25. Data: 2004-11-21 18:19:41
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]
    > strzale zorietowac ze cos jest nie tak
    > Zdanie nr 6
    > Widac, ze nie masz pojecia o czym piszesz

    Nie sadze.

    > Magazynek jest, czy nie to broń trzeba załadować.

    i pewnie wiesz jak to sie robi?

    > Po co pan pyta głupkowato skoro ma pan internet i sam może zobaczyć?

    Aby wykazac, iz nie masz pojecia o czym piszesz ..........i piszesz bzdury
    wprowadzajac ludzi w blad.

    pozdr
    bogen

  • 26. Data: 2004-11-21 18:33:50
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtt8nmhmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > panie doktorze, tak wyglada amunicja do broni gładkolufowej
    > http://www.giwera.pl/foto/2003/news15/amuspec/naboje
    .jpg

    Nic nie można rozpoznać w ciemnościach ani po kolorze, ani po oznaczeniach?
    Może pocisk amunicji ostrej nie wystaje, w co trudno uwierzyć, że zanim
    opuści łuskę musi przebić jeszcze jakąś zaślepiającą membranę, ale każdy
    nabój ma inny kolor i inne oznaczenia. Wszędzie było ciemno? Wszyscy byli
    niewidomi? Ale totalna bzdura.

    Gdyby tak było, że nie da się naboi rozróżnić, lub trudno je rozróżnić
    pozostaje spytać co za idiota dopuścił w takim razie taką broń do użytku?

    > A teraz pan mi powie jak rozpoznać po kolorze tego co wystaje z łuski czy
    > mamy do czynienia z amunicją gumową czy z amunicją ostrą.

    Nic ich nie usprawiedliwia moim zdaniem. Mogli strzelać sobie w powietrze,
    jeśli już musieli. Amunicja gumowa też może wybić oko, czy zranić. Ta
    dziewczyna to było czyjeś dziecko.

    > Panie doktorze, z pewnością jest pan wybitnym fizykiem i informatykiem,
    > ale na broni zna się pan bardzo słabo.

    Na nienormalnej broni dla ludzi normalnych inaczej, która ma takie naboje,
    że nie można ich rozróżnić, to ja się faktycznie nie znam. Ale amunicję
    broni gładkolufowej da się rozróżnić.

    > Proszę się nie kompromitowac
    > wypowiedziami na tematy o którymch nie ma pan pojęcia.

    Mam pojęcie o sitwie i próbach usprawiedliwiania morderstw dokonanych
    nabojami, których niby nie da się rozróżnić, a mimo to broń została
    dopuszczona do użytku.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 27. Data: 2004-11-21 18:42:36
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Aby wykazac, iz nie masz pojecia o czym piszesz

    Tak się domyślałem.
    A głębszym celem jest ośmieszyć mnie i usprawiedliwić morderców z policji.

    > i piszesz bzdury wprowadzajac ludzi w blad.

    Bzdurą było zamordowanie tych niewinnych ludzi.
    Bzdurą bez sensu.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 28. Data: 2004-11-21 18:44:57
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Nic nie można rozpoznać w ciemno?ciach ani po kolorze, ani po oznaczeniach?

    Kolor ten sam, napisow nie przeczytasz z uwagi na ciemnosci.
    Roznia sie waga i wypustkami.
    .....sa jeszcze takie czynniki jak rekawiczki oraz stres.

    >Mogli strzelać sobie w powietrze,
    > je?li już musieli. Amunicja gumowa też może wybić oko, czy zranić. Ta
    > dziewczyna to było czyje? dziecko.

    Pewnie zabierzmy wogole policji bron:)

    > Na nienormalnej broni dla ludzi normalnych inaczej, która ma takie naboje,
    > że nie można ich rozróżnić, to ja się faktycznie nie znam. Ale amunicję
    > broni gładkolufowej da się rozróżnić.

    W to raczej nie uiwierze skoro jeszcze niedawno ladowałes magazynek broni
    gladkolufowej.

    > Mam pojęcie o sitwie i próbach usprawiedliwiania morderstw dokonanych
    > nabojami, których niby nie da się rozróżnić, a mimo to broń została
    > dopuszczona do użytku.

    Chyba raczej amunicja bo bron jest OK>:)

    pozdr
    bogen

  • 29. Data: 2004-11-21 18:49:45
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > A głębszym celem jest ośmieszyć mnie i usprawiedliwić morderców z policji.

    Nieprawda.

    > Bzdurą było zamordowanie tych niewinnych ludzi.

    Niewinnych?
    Nie twierdze, ze powinni byc zabijani ale tacy swieci to oni chyba nie byli.

    pozdr
    bogen

  • 30. Data: 2004-11-21 18:55:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 19:33:50 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtt8nmhmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    .jpg

    > Nic nie mo?na rozpozna? w ciemno?ciach ani po kolorze, ani po
    > oznaczeniach?

    Można rozpoznać po kolorze. O ile amunicja ma odpowiedni kolor. A ta którą
    zabito dziewczynę niestety była tego samego koloru co gumowa.

    > Mo?e pocisk amunicji ostrej nie wystaje, w co trudno uwierzy?,

    http://www.giwera.pl/foto/2003/news15/amuspec/olow01
    .jpg
    http://www.giwera.pl/foto/2003/news15/amuspec/olow03
    .jpg

    teraz łatwiej?

    > ?e zanim opu?ci ?usk? musi przebi? jeszcze jak?? za?lepiaj?c? membran?,

    krążek tektury z całą pewnością stanowi dla pocisku przeszkodę nie do
    pokonania.

    > ale ka?dy nabój ma inny kolor i inne oznaczenia. Wsz?dzie by?o ciemno?
    > Wszyscy byli
    > niewidomi? Ale totalna bzdura.

    Ponownie. Niech pan przeczyta reklacje prasowe z tych wydarzeń. Problem
    polegał właśnie na tym, że naboje ostre miały taki sam kolor jak gumowe.

    > Gdyby tak by?o, ?e nie da si? naboi rozró?ni?, lub trudno je rozró?ni?
    > pozostaje spyta? co za idiota dopu?ci? w takim razie tak? bro? do u?ytku?

    Naboje nowego wzoru można rozróżnić. Ale chuligani obrzucający policję
    kamieniami (o tym drobnym elemencie wydarzeń zdaje się pan zapominać) byli
    tak agresywni, ze trzeba byo sięgnąć do starych zapasów. I ktoś popełnił
    błąd.

    > Nic ich nie usprawiedliwia moim zdaniem. Mogli strzela? sobie w
    > powietrze, je?li ju? musieli. Amunicja gumowa te? mo?e wybi? oko, czy
    > zrani?. Ta
    > dziewczyna to by?o czyje? dziecko.

    Czyli pana zdaniem policja nie powinna używac amunicji gumowej wobec
    bandytów, którzy biją niewinnych ludzi i rzucają w policjantów
    kilkukilogramowymi kawałkami betonu? Jak więc należy ich poskromić?
    Perswazją słowną?

    > Na nienormalnej broni dla ludzi normalnych inaczej, która ma takie
    > naboje, ?e nie mo?na ich rozró?ni?, to ja si? faktycznie nie znam. Ale
    > amunicj?
    > broni g?adkolufowej da si? rozró?ni?.

    Czy zna się pan na jakiejkolwiek broni? Bo z pańskich wypowiedzi wynika,
    że nie.

    > Mam poj?cie o sitwie i próbach usprawiedliwiania morderstw dokonanych
    > nabojami, których niby nie da si? rozró?ni?, a mimo to bro? zosta?a
    > dopuszczona do u?ytku.

    A co pan sadzi o tych chuliganach, którzy wpadli na impreze studencką,
    pobili jej uczestników, a jak przyjechała policja zaczęli rzucać w
    policjantów kamieniami? Bo z pańskich wypowiedzi wynika, że oni niczemu
    nie są winni.

    --
    Falkenstein
    skazania.