  • 1. Data: 2004-11-20 17:12:26
    Temat: nowelizacja ust. o TBS -pytanie
    Od: "frutis" <f...@B...pl>

    witam
    Mam zapytanie związane z nowelizacją ust o Towarzystwach Budownictwa
    Społecznego.
    Od kiedy ostatnia nowela(zmieniająca zasady partycypacji) obowiązuje i czy
    teraz podpisując umowę muszę podpisać wg starych zasad czy mogę już po
    nowych? Mój TBS tłumaczy się że inwestycja jest stara i dopiero teraz ma się
    rozpocząć konkretna budowa ale rozpoczęła się wcześniej i podkreśla że umowa
    będzie sporządzona wg starych zasad. Czy może?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
    Dariusz