  • 21. Data: 2020-12-14 16:59:13
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Jakieś pomysły?

    Kaczka zasiada w trybunale konstytucyjnym?

    On chyba nawet się nie podpisał pod tym wnioskiem o zbadanie
    zgodności ustawy ble ble ble aborcyjnej z konstytucją.

    Coś z tą konstytucją/systemem jest chyba nieteges skoro 2 kolejne
    kadencje umożliwiają obsadzenie/wymianę 90% TK swoimi, ktoś chyba dał
    dupala przy jej tworzeniu.

  • 22. Data: 2020-12-14 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiedzą nawet, czy gościu mandat przyjął, to skąd mają
    > wiedzieć, za co dostał? Ze zdjęcia nie wynika, aby dostał za
    > gwiazdki, a z treści artykułu widać, że jest wyssany z brudnej
    > lewicowej dupy.

    Liwiusz, spokojnie, było 8 gwiazdek a nie 21 ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 23. Data: 2020-12-14 17:49:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 10:33, Liwiusz pisze:

    > Skontaktował się ze mną Pan, który był w tym samochodzie. Policja
    > wlepiła mandat 300 zł i zabrała dowód rejestracyjny. Chodziło o
    > *gwiazdki, ale oficjalny powód musieli podać inny: utrudnianie jazdy
    > pojazdów uprzywilejowanych w kolumnie i podobno przejazd na czerwonym
    > świetle.
    >
    > https://twitter.com/AlicjaDef/status/133817772404579
    9427

    I za to zabrali dowód rejestracyjny?

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-12-14 17:58:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 11:33, Liwiusz pisze:

    > Jedna to lewica światopoglądowa, druga gospodarcza.

    Żeby popierać lewicę gospodarczą o wybitnie silnym skrzywieniu prawicowo
    nacjonalitycznym światopoglądowo, to trzeba mieć wyjątkowo słabą pamięć,
    Żeby argumentować że prześladują innych nie z powodu wyrażania
    odmiennych poglądów a z przyczyn obiektywnych i uzasadnionych trzeba być
    po prostu kretynem. Albo takiego udawać.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-12-14 20:50:59
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 16:59, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

> [...]
    >

    > Coś z tą konstytucją/systemem jest chyba nieteges skoro 2 kolejne
    > kadencje umożliwiają obsadzenie/wymianę 90% TK swoimi, ktoś chyba dał

    Więc jak ktoś dał dupy przy jej tworzeniu, to koniecznie trzeba było to
    wykorzystać i rozpierdolić system sądownictwa, zamiast spróbować to
    naprawić tak, żeby nie dało się rozpierdolić sądownictwa.
    Większej dupy dał ten, kto to z tego skorzystał, a nie musiał.

    Noże też umożliwiają popełnienie niecnych czynów, a tylko psychole z tej
    możliwości korzystają.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2020-12-14 21:37:05
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 20:50 <Kviat> pisze:

> [...]
    > Większej dupy dał ten, kto to z tego skorzystał, a nie musiał.
    >
    > Noże też umożliwiają popełnienie niecnych czynów, a tylko psychole z tej

    Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
    Ale może czas, by przejrzał na oczy?

    Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

    Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu do
    zdrowia.
    Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie
    wierzę.
    Ty to masz z mlekiem matki...

    --
    Trefniś

  • 27. Data: 2020-12-14 21:55:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 11:13, Liwiusz pisze:
    > Był mandat za osiem gwiazd? Nie było.

    Dawniej, to się antyradar stosowało. Teraz taki sobie osiem gwiazdek
    namaluje mi jak go zatrzymają, to bedzie twierdził, ze z przyczyn
    politycznych :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-12-14 21:55:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:37:05 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
    > Ale może czas, by przejrzał na oczy?
    >
    > Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

    Nie strugaj głupa. To że ktoś jest przeciw PIS nie znaczy że jest za PO.
    Każda z tych partii ma swoje za uszami. Rozumny człowiek nie głosuje
    ani za PIS ani za PO. A teraz test: Zgadnij na kogo głosuje rozumny
    czlowiek?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 29. Data: 2020-12-14 22:16:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 10:29, Kviat pisze:
    > http://polityczek.pl/uncategorised/14313-warszawa-po
    licja-wlepila-mandat-za-gwiazdki-na-karoserii

    > "Alicja Defratyka informuje o mandacie, jaki wystawiała policja
    > kierowcy, który na karoserii swojego samochodu miał popularne 8 gwiazdek
    > (pod gwiazdkami w powszechnym rozumieniu ukrywa się wulgarny zwrot
    > "Je**ć PiS")."
    >
    > Jakieś pomysły?

    Sraki, lewicowy kłamczuszku:

    https://twitter.com/copone1dak/status/13385434838591
    20131/photo/2

    Nawet kierowca mówi, że nie gwiazdy były powodem mandatu.

    Dzisiejsze kłamstwo bardzo krótko żyło, a tak zdążyłeś się nawyśmiewać
    ze sceptyków. Jesteś obleśny. Powinieneś przeprosić.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2020-12-14 22:18:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>