  • 51. Data: 2024-02-14 19:09:01
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 11:24, Olin pisze:

    > Filipek rutynowo musi podzielić się ze światem swoimi problemami.
    > Jak widać, antysemityzm doskonale się do tego nadaje, bo robi się od razu
    > flejm.

    Mondrzejsze o tym nie wspominać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2024-02-14 19:26:46
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) [Jewish Power]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie, nazywanie rzeczy po imieniu. Albo antysemityzm jak wolą inni;)

    AFAIR Minister rządu Izraela dwa razy "sugerował" użycie broni atomowej
    której Izrael "nie ma" w Strefie Gazy. Bez kupy wyjaśnień/doprecyzowań
    to nie wygląda na proponowanie "ostatecznego rozwiązania" kwestii Strefy
    Gazy i wymazania z mapy?

    https://www.nytimes.com/2023/11/05/world/middleeast/
    amichay-eliyahu-israel-minister-nuclear-bomb-gaza.ht
    ml

    --
    A. Filip

  • 53. Data: 2024-02-14 19:33:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 19:26, A. Filip pisze:

> [...]
    > której Izrael "nie ma" w Strefie Gazy. Bez kupy wyjaśnień/doprecyzowań
    > to nie wygląda na proponowanie "ostatecznego rozwiązania" kwestii Strefy

    Przecież nie jest żadną tajemnicą, że Izrael gdby mógł to by
    Palestyńczyków wymazał z mapy. W zasadzie może, ale raz że ciężko cały
    naród wybić - hitler rady nie dał. Dwa że boją się reakcji świata. Trzy
    że z tą bombą to chyba raczej pierdolił trzy po trzy bo by się skończyło
    że by pariasami jednak zostali i nawet diaspora by im nie pomogła a
    poza tym za blisko do nich. Aż tak pojebani to raczej nie są. Po prostu
    go antyantysemityzm poniósł.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2024-02-14 20:22:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.02.2024 o 13:33, Jacek pisze:

    > Głupiś nieodmiennie. Można np. wyzwolić ziemie żydowskie spod arabskiej,
    > wielusetletniej okupacji. Co, walka wyzwoleńcza ci nie w smak? A poza
    > tym jak zapoznasz się z rozwojem wydarzeń w tej okolicy to ci wyjdzie że
    > nie Żydzi zaczęli tylko Arabowie. Tak było i w 48 roku i rok temu, kiedy
    > po kilkunastu latach ostrzeliwania Izraela rakietami i organizowania
    > samobójczych ataków na Żydów przez Arabów, Żydzi się wreszcie wkurwili i
    > dają Arabom popalić. Kto wiatr sieje, burzę zbiera.

    Wijesz się jak pizda w occie, nieodmiennie. Pytanie jest proste,
    Palestyńczykom należy się holokaust? tak/nie

  • 55. Data: 2024-02-14 21:08:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 19:07, Shrek pisze:

    > Nie, nazywanie rzeczy po imieniu. Albo antysemityzm jak wolą inni;)

    Ni, nie, nie, gazie - od gazu.
    Gdybyś używał wielkich liter może by mi się nie skojarzyło. :)

    Robert

  • 56. Data: 2024-02-14 21:20:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ni, nie, nie, gazie - od gazu.
    > Gdybyś używał wielkich liter może by mi się nie skojarzyło. :)

    Aaa. Że tak. Staram się używać dużych liter. Po prostu przyzwyczajenie.
    Ale coś w tym jest... Żydzi uczą się od... najlepszych w tym temacie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2024-02-15 08:49:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Feb 2024 19:33:06 +0100, Shrek wrote:

    > Przecież nie jest żadną tajemnicą, że Izrael gdby mógł to by
    > Palestyńczyków wymazał z mapy. W zasadzie może, ale raz że ciężko cały

    No własnie, może, i mógł wielokrotnie.
    Moze nie chciał, moze nie wypadało, moze liczy/ł na "rozsadnych
    Palestyńczyków".
    Gdzies tam jeszcze sa te rezulocje ONZ o podziale na dwa panstwa.
    Izrael powstał, a Arabom/Palestyńczykom jakoś się nie chciało
    oficjalnego państwa założyć.

    > naród wybić - hitler rady nie dał. Dwa że boją się reakcji świata.

    Dobrze mu szło, i oni wiedzą o tym najlepiej.

    Ale przecież nie trzeba wybić, wystarczy wypędzic, albo poczekać aż
    sami emigrują.

    Ja tam myślę, ze im zasadniczo ta Gaza nie przeszkadza, moze by nawet
    na niej zarobili, tylko nie mogą stamtąd rakiety przylatywać.

> [...]
    > że by pariasami jednak zostali i nawet diaspora by im nie pomogła a
    > poza tym za blisko do nich. Aż tak pojebani to raczej nie są. Po prostu

    Pewnie jakos tak.
    A Gaze być może dadzą radę wykończyć inaczej - chocby to zalewanie
    tuneli hamasu, które łatwo uzasadnić, może zasolic studnie w Gazie..

    J.

  • 58. Data: 2024-02-15 09:51:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.02.2024 o 18:29, nadir pisze:

    > Czy zanim Palestyńczycy zaczęli się wysadzać w izraelskich kinach i
    > restauracjach, itp., itd., to przypadkiem niejacy Syjoniści nie
    > wpierdolili im się na kwadrat?

    To bardziej skomplikowane niż myślisz.
    W telegraficznym skrócie: pretensje kierować do Brytyjczyków, Niemców,
    Francuzów i generalnie do prostaczków podatnych na manipulację, którym
    wmówiono, że są antysemitami. Głównie do fanatyków religijnych, którzy
    nie potrafią ze sobą rozmawiać (obu stron, a nawet trzech, włączając to
    katolickich fundamentalistów).
    A w późniejszym okresie do państw z islamskimi fanatykami religijnymi
    finansującymi Hamas.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 59. Data: 2024-02-15 09:58:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.02.2024 o 18:33, Shrek pisze:

    > A robili to zanim żydzi wpadli na pomysł że zjadą się z całego świata

    Masz rację. Wpadli na taki pomysł podczas śniadania.
    Wieczorem byli już w Palestynie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2024-02-15 11:13:33
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > A w późniejszym okresie do państw z islamskimi fanatykami religijnymi
    > finansującymi Hamas.

    Twoi fumfle (niektórzy) też potępiają.

    v. minimalistyczna obrazkowa:
    https://twitter.com/Rafal_G14/status/172357431138072
    1971

    v. krótka:
    https://twitter.com/wszewko/status/17235703977176518
    00

    v. nieco pełniejsza:
    cyt.
    "Potępiam Izrael za przekazywanie katarskich pieniędzy Hamasowi".
    https://www.cbc.ca/news/politics/netanyahu-israel-ga
    za-hamas-1.7010035