eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) › Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) [Jewish Power]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    [Jewish Power]
    Date: Thu, 15 Feb 2024 08:49:54 +0100

    On Wed, 14 Feb 2024 19:33:06 +0100, Shrek wrote:

    > Przecież nie jest żadną tajemnicą, że Izrael gdby mógł to by
    > Palestyńczyków wymazał z mapy. W zasadzie może, ale raz że ciężko cały

    No własnie, może, i mógł wielokrotnie.
    Moze nie chciał, moze nie wypadało, moze liczy/ł na "rozsadnych
    Palestyńczyków".
    Gdzies tam jeszcze sa te rezulocje ONZ o podziale na dwa panstwa.
    Izrael powstał, a Arabom/Palestyńczykom jakoś się nie chciało
    oficjalnego państwa założyć.

    > naród wybić - hitler rady nie dał. Dwa że boją się reakcji świata.

    Dobrze mu szło, i oni wiedzą o tym najlepiej.

    Ale przecież nie trzeba wybić, wystarczy wypędzic, albo poczekać aż
    sami emigrują.

    Ja tam myślę, ze im zasadniczo ta Gaza nie przeszkadza, moze by nawet
    na niej zarobili, tylko nie mogą stamtąd rakiety przylatywać.

    > Trzy
    > że z tą bombą to chyba raczej pierdolił trzy po trzy bo by się skończyło
    > że by pariasami jednak zostali i nawet diaspora by im nie pomogła a
    > poza tym za blisko do nich. Aż tak pojebani to raczej nie są. Po prostu
    > go antyantysemityzm poniósł.

    Pewnie jakos tak.
    A Gaze być może dadzą radę wykończyć inaczej - chocby to zalewanie
    tuneli hamasu, które łatwo uzasadnić, może zasolic studnie w Gazie..

    J.