  • 11. Data: 2010-04-01 08:46:31
    Temat: Re: Jak wymeldować martwe dusze?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-04-2010 10:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Wpisem w ewidencji ludności znanym także jako zameldowanie.

    Ale to komunistyczny wymysł! Komu to potrzebne?

    I wracamy do punktu wyjścia :-)

    MSPANC

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2010-04-01 08:48:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maddy pisze:

    > Ale to komunistyczny wymysł! Komu to potrzebne?
    >
    > I wracamy do punktu wyjścia :-)

    Jak dla mnie to wolę mieć przy sobie jeden dokument niż nosić ze sobą
    stos faktur za media - zwłaszcza jeśli chodzi o zawarcie umowy na te
    media ;)

  • 13. Data: 2010-04-01 08:58:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 4...@n...home.net.pl

    > Nie trzeba zgadywać - jest w ustawie. Służą ewidencji ludności.

    A, to co innego! Ale może by tak pogadać z tą ewidencją...
    Może by znalazła sobie innych służących? ;)

    Jak widać na przykładzie tego wątku -- słaba to służba,
    skoro można meldować umarłych w świecie żywych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-04-01 09:02:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cyb" o...@4...com

    > kontroli migracji liudnosci - pomysl wziety od naszego bylego
    > wielkiego brata - jak przeflancowywali cale nardoy to musieli
    > miec jakas konrole, zbey nie wracali na stare miejsca...

    A, to co innego. :) I mnie wydaje się, że właśnie takie cele postawiono
    meldunkom. :) Na obozie harcerskim musieliśmy meldować się do masztu. :)

    Druhu Maszcie, jakiśtam melduje [posłusznie] swoją obecność/gotowość.... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-04-01 09:03:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-04-2010 10:48, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak dla mnie to wolę mieć przy sobie jeden dokument niż nosić ze sobą
    > stos faktur za media - zwłaszcza jeśli chodzi o zawarcie umowy na te
    > media ;)

    Ja też, ale okazuje się, że niektórzy wolą się nabiegać, naszarpać, niż
    stać obok czegoś, co miało kontak z tą mityczną "komuną".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2010-04-01 09:09:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 4bb45deb$...@n...home.net.pl

    > Jak dla mnie to wolę mieć przy sobie jeden dokument niż nosić ze sobą
    > stos faktur za media - zwłaszcza jeśli chodzi o zawarcie umowy na te
    > media ;)

    Problem w tym, że i w Polsce trzeba czasami ;) wykazywać się rachunkami,
    na dodatek opłaconymi. :) (przy zawieraniu umów nijak związanymi z tymi
    rachunkami) Ponadto często adres zamieszkania (często nazywany adresem
    do korespondencji) nijak się ma do adresu zameldowania. :)

    Pannie Ewidencjom służyć mogą tacy panowie, jak PESEL czy NIP. :)

    Meldunek raczej należy do innej służby. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-04-01 10:05:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > rachunkami) Ponadto często adres zamieszkania (często nazywany adresem
    > do korespondencji) nijak się ma do adresu zameldowania. :)

    Przez to, że ustawa jest rutynowo olewana.

    Gdyby nie to, nikt by się o rachunki da uwiarygodnienia miejsca
    zamieszkania nie pytał.

  • 18. Data: 2010-04-01 10:49:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 4...@n...home.net.pl

    > Przez to, że ustawa jest rutynowo olewana.

    > Gdyby nie to, nikt by się o rachunki da uwiarygodnienia miejsca
    > zamieszkania nie pytał.

    Ale oni ;) pytają nie po to, aby wiedzieć, gdzie ja jestem zameldowany
    (to ich w ogóle nie interesuje! -- mówią, że komórkę mogę ;) wozić po
    całym świecie niezależnie od miejsca meldunku) ale po to, aby zobaczyć,
    czy wiarygodny ze mnie dłużnik. :)

    I komornik US (inni mnie nie nękają) nie będzie mnie ścigał (wbrew nadziejom)
    w miejscu wskazanym przez meldunek, ale w US, gdzie zabierze mi zwrot
    nadpłaconego podatku lub w mojej pracy, gdzie zabierze mi moją wypłatę. :)

    Owszem -- prześle mi list zachęcający do ,,domu'', ale ścigać skutecznie będzie mnie
    inaczej.

    Tam, gdzie jestem zameldowany, mogę nigdy nie bywać. :)

    Meldunek miał sens wtedy, gdy nie wolno było bywać w miejscach, w których nie
    miało się meldunku. Dobre to w czasie wojny, ale nie w ,,normalnym'' czasie.
    Zatrzymywał kogoś patrol i pytał o cel wędrówki, zaglądając w dokumenty.
    Jeśli tłumaczenie ,,idę z pracy do domu'' (lub ,,ze szkoły do domu'')
    wyglądało wiarygodnie -- OK, jeśli natomiast złapano delikwenta 100 km
    od miejsca zameldowania, mogło być krucho. :)

    W czasie stanu wojennego ,,wskazywano'', iż dzieci nie powinny zbaczać
    z dróżki szkoła-dom. :) (aby nie zaliczać pałowania)

    W ogromnym państwie radzieckim (od radzenia, od rad robotniczo-chłopskich)
    obywatel nie mógł oddalać się zbyt daleko ;) od miejsca swego ,,zakorzenienia''.
    Nie miał prawa do wolnego poruszania się po terytorium całego ,,swojego''
    państwa. Tymczasem w innych regionach świata (a nawet Europy) przekroczenia
    granicy państwowej można było nie zauważyć, jak to ma miejsce teraz pomiędzy
    schengenowskimi państwami.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-04-01 10:57:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hp1ns1$r4b$...@i...gazeta.pl

    > Pannie Ewidencjom służyć mogą tacy panowie, jak PESEL czy NIP. :)

    + Pannie Ewidencji służyć mogą tacy kawalerowie/młodzieńcy, jak PESEL czy NIP. :)
    (PESEL jest stary? -- ale przynajmniej nie ukrywa daty [cudzej/swego_delikwenta]
    urodzin)

    Meldunek można zwolnić ze służby. :) Teraz słyszy się stale o zwolnieniach...
    Kryzys coraz większy... W ubroku ponoć 419 tysięcy ludzi w Polsce zasiliło rzeszę ;)
    bezrobotnych. Wywalić starucha na śmietnik historii!!! Po co on nam? :)

    Inna sprawa, że i sama Ewidencja do młódek nie należy zdecydowanie. :)
    Nawet Jezus z Nazaretu musiał udać się (i to przed swymi narodzinami)
    do Betlejem, aby oddać hołd tej kobiecie, ;) przez co musiał witać królów
    (z mirrą i kadzidłem oraz złotem) w pomieszczeniu, w którym nie miał mebli. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-04-01 10:59:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Tymczasem w innych regionach świata (a nawet Europy) przekroczenia
    > granicy państwowej można było nie zauważyć, jak to ma miejsce teraz
    > pomiędzy
    > schengenowskimi państwami.

    A w dużej części tych państw obowiązek meldunkowy jak najbardziej
    istnieje. :)

    --
    spp